Herkes benim kalbimi kırmak için uğraşıyor sankii ama o da değill?

Arkadaşlar ben gerçekten anlamıyorum sık sık yaşamasam da neredeyse herkes benim kalbimi kırmak için uğraşıyor gibi kuzenlerim falan okulda da iki tane kız normalde ben herkese iltifat ederim bugünde onların ikisinide ayrı yerlerde iltifat ettim severim çünkü sonra işte bilerek böyle çirkin çiğniyorum sakızı sonra kızla göz göze geldik kızda çok itici çiğniyorsun dedi ondan sonra ikiside ben bazen sınıfa bakarken göz göze geliyordum ben bakınca duruyorlardı benim hakkımda konuşuyorlardı bence yani şaka yapıldığımda normalde hiç alınmazdım artık hep alınıyorum, yanii ne istiyorsunuz benden ben anlamadım, hayatımdan arkadaşlarımda çıktı tek başıma kaldım samimiyetim bozmamaya çalışıyorum, bazen tabii bazı kişiler beni tanımadıkları için samimiyetimiz olmadı çünkü arkadaşlarımla ayrı olduğumuz döneme denk geldi, çok huzırsuzum bilmiyorum neden böyle oldu, ilk defa bir şakaya alınmadım burdaki kırılma sebebim şaka değil itici çiğnememdiii, noluyor gerçekten bilmiyorumm, lütfen bana söyleyin.

Güncellemeler
1 yıl
Ben insanların kalbini kırdım mı acaba deyip alındın mı ye soruyorum ya da düşünüyorum ve bilmeyerek kalp kırdığımda da gerçekten mii diyorum bana neden söylemediniz ben özür dilerdim diyoeım şaka yapıyorum bazen ondan olabilir dedim ama kalp kırdığımda da söylenmiyor, insanlara kendinden fazla değer verme diyorsun ama değer vermesen de üzülüyorsun ve ben samimi bir insanım nasıl üzülmeyeyim kii
Herkes benim kalbimi kırmak için uğraşıyor sankii ama o da değill?
Cevapla