Güncellemeler
1 yıl
Ben insanların kalbini kırdım mı acaba deyip alındın mı ye soruyorum ya da düşünüyorum ve bilmeyerek kalp kırdığımda da gerçekten mii diyorum bana neden söylemediniz ben özür dilerdim diyoeım şaka yapıyorum bazen ondan olabilir dedim ama kalp kırdığımda da söylenmiyor, insanlara kendinden fazla değer verme diyorsun ama değer vermesen de üzülüyorsun ve ben samimi bir insanım nasıl üzülmeyeyim kii
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Aşkım pamuk gibi bi kalbin var bunu göremeyenler muhtemelen havalı olmaya çalışan ergenlerdir. Lütfen üzülme, bi tanede olsa samimi arkadaşın varsa yeterli yoksa daha iyi kendini derslere ver geleceğini düşün, başardığında nasıl kıskanacaklarını düşün. ♥
Yok sınıftakilerle rasgele takılıyorum ama Allah'a dua ediyorum benim gibi bir arkadaşın çıkması için arkadaş illa olacak bir şey olmasada bazıları için yinede çok güzel birşeyy, kendimi sevmek istiyorum hiç kimsenin kalbimi kırsın istemiyorum, bide bugünde kantine indim iki tane kız konuşuyordu topuzlu kız dedi bende topuz lütfun aşşırı moralim bozuldu
Saçımı biraz dağınıktı çok değil biraz dolaşmıştı acaba ondan mı desem bilemedim ki
Tatlım sana insanların ne dediğini umursama diyemem çünkü büyük özgüven gerektiren zor bi durumdur. Belkide bu süreçte kendine yönelmelisin yani kafanı dağıtacak aktivitelerle uğraşabilirsin. Sana ne iyi geliyorsa ona yönelebilirsin. Unutma her şey geçici anın tadını çıkarmaya çalış. Tat yoksa akışına bırak. Sabır en güzel başarıdır.
Ayrıca alınganlık kötü bir şey değil. Sana neyin yapılmasından, söylenmesinden hoşlanmıyorsan bunu açıkça söyle. Kimsenin pamuk kalbini kırmasına izin verme.
Mesela hem pamuk kalplisin diyorlar hemde kendini sev diyorlar anlamıyorum kendini sevmek gerçekten çok zor ben biraz başladım da işte sonra kalbim kırıldı bir an enerjim düştü😢
Dış görünüşünden mi memnun değilsin?
Yani fiziğini beğeniyorum saçımıda herşeyimi içimize seviyorum yüzümdeki hatlarıda seviyorum kaşımı ağzımı falan ama yüzümün oluşturduğu o sima yı sur aa tı artık ne dersin onu beğenmiyorum ama çokta değil azıcık
Bide ben mesela samimi olduğum için konuştuğum insanlar benimle samimi konuşmuyor sadece başkaları ile konuştığunda benle çok samimi olmadığında başkalarıyla olduğunda ben buna çok üzülüyorum
Bazılaeı hepsi değil bazıları benle konuşuyor tek kaldığında sınıfta az kişi kalınca hadi gel dışarı çıkalım oyun oynayalım sende gel demek yerine bir başkasıma denince ben üzülüyorum hani evet yakın arkadaş değiliz samimiyetimiz de derine inmesine gerek yok ama neden mesela bana demiyor
Yani evt herkes benimle konuşmak ya da takılmak zorunda değil kimsede benim peşimden koşsunda demiyorum ama onlara yapılıp bana yapılmayıncada üzülüyorum
Ama ben kendime göre bir tane yakın arkadaşın gelmesi için Allah'a çok dua ediyorum Amin, ve kendimi sevmeye baçladım ama kalbim kırılıyor bide üstüne derslerim bazen düşük gelince bide üstüne yalnız olduğumun anlık farkına varıyorum ve bu benim enerjimi düşürüyor ve kendimi sevmeye başlamışken geri enerjim düşüyor
İnsanlar genelde kendini öne atan, popülerleşmeye çalışan, güzel, yakışıklı kişilerle takılmayı ister çünkü onların hayatı durağandır yani kendini eleştiremez, hep başkalarını konuşurlar, bu yüzden ya ön plandaki kişilere yanaşırlar ya da kendi denklerini bulup yanaşmaya çalıştığı insanları eleştirmeye başlarlar. Bu sırada arka planda kalanları görmezden gelirler. Hiç sıkıntı yok eğer istersen sende onlarla takılabilirsin sadece onlar gibi olman lazım onlara benzedikçe seni fark edeceklerdir sahte veya gerçek artık arkadaşların olacaktır.
Bi dk anlamadım
Onlar gibi bol derkem
Yani dersleri takma, sosyal medyayı (Instagram, snap) aktif kullan, tarzınla falan dikkat çekmeye çalış, küfür veya argo kullan, erkeklerle samimi ol falan
Yok yaa ben daha farklı arkadaşlar istiyorum onlarla amacım yakın arkadaş olmak değil yenin gelen biri olsun istiyorum ben yakın arkadaşımın onlarla sadece sınıfta öylesine arkadaş olarak samimi olanlar vardır ya cana yakın heh işte yakın arkadaş olmasak bile beni çağırabilen biri olarak beni yakın olmasak bile yanlarına alacak biri olarak görsünler istiyorum
Ne ne alaka çok saçmaa
Ben küfür etmem erkeklerle de çok öyle takılmam be ayrıca derslerimi neden sırd onlar için erteleyelim ve onların böyle şeylerle ilgilendiği ne belli
Sana yapılan zorbalıkları anllattığında sınıfının bu tiplerle dolu olduğunu sandım ve bu yöntemleri söyledim. Eğer kendi kafa yapına uygun kişiler varsa gidip nazikçe konuşabilirsin ne bilim dersleri bahane edersin veya bi iki iltifat edip illaki konu açarsın.
Yani senin sorununu tam anlayamamış olabilirim kusura bakma. Erkeklerle takıl küfür et demek istemedim zorba tiplerin arkadaşları nasıl, neye göre seçtiğini anlatmak istemiştim sadece.
Yok ben sırf birisini kendime beğen diri cem diye o kişi için kendimi değiştiremem
O kadarda değil bana tam uyan iki kişi var onlarda grup halinde yani ben sayelerinde maalesef arkadaşlarım bende dahil3 kişiydik grupta o yüzden grup yapmak istemiyorum bir tane arkadaşım oldun istiyorum o yüzden onlar kadar olamam
İtersen özelden konuşalım daha anlaşılır güzel bi şekilde :)
Olur sen yaz ama takip etmek lazım yoksa yazmıyor
Gizli olduğu için takiplik atamıyorum istersen sen at
Attım
Xper seviyen mesaj göndermen için yeterli değil diyor 🥺
Bekle
Attım mesaj