Yaratık dediğim de iblis yani. Başlıkla korkutmak istemedim.
Bu konuda ona inanıp yardım eder misiniz yoksa topuk mu?

Yaratık dediğim de iblis yani. Başlıkla korkutmak istemedim.
Bu konuda ona inanıp yardım eder misiniz yoksa topuk mu?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Hastane kapısına bırakırım
Olur olur çıkarırız 🤣🤣
Gebe olduğunu düşünür, kürtaja götürürüm sanırım. Bu saatten sonra bebek zırıltısı çekemeyiz hiç birimiz.
Ahahah ben de
Aa günaydın babysi nasılsın
Günaydın beybisi iyiyim şükür sen nasılsınn
İçinden yaratığı çıkardıklarım olmuştu 😂
https://youtu.be/vftLQQ0uRos?si=fDm03A4nsWlP2soINeyine yardım edeceğim, gitsin yatsın düzelir belki.
Hoca mocaya giderse yanında gider misin sen de
Hayır tabi ki, hocalar iyice çarpar
Yakın arkadaşım, dışından da yaratık zaten, neden inanmayayım.
Ahsjd
İnanırım, elimden geleni de yaparım zorda kaçan birisi değilim. Ama halisülasyon vs mi yoksa gerçekten olağanüstü bir durum mu var :D
Benim de içimde bir canavar var sürekli benimle konuşuyor derdim djjskx
Biz burada yeterince iblis gördük zaten arkadasimiz öyle ciksa ne olacak
Böyle şeylerin boş durmaktan olduğunu sanıyorum 😄 kalk gel yürü açılırsın derim
Yakın arkadaşımın mental sağlığından eminsem inanırım
ona yardımcı olmaya çalışırım kurtulması için ne gerekiyorsa
Şimdi içinde iblis varsa bir şey diyemem ama vampir flnsa banada yapamsını söylerim sjdndjf 51. Bölge yetkililerine gitsin aq bu o Amerikan korku filmlerindeki gibi olmaz ben bir şey yapamam sıradan insanım amca bende ölürüm qma topuklamam
Yapacağım espiri bellidir hemen zaten eğer ciddiyse dinlerim yardımcı olmaya çalışırım
Ondan beklerim shsjs
Yahsjd
Bir psiyatriste götürürüm herhalde🤭
Eyy İfrit konuş adın nee?
- El Maher
Benim de var hadi halay çekelim derdim puahdjsb
Tam da bu konulara merakı var sgkllşş
"Bana bilmediğim bir şey söyle" derim
Üfürükçüye gideriz.
Olabilir, ellemem sanırım korkarım 🤭
İnanır yardımcı olurum
Inanirim hepsi anormal çünkü
Şaşırmadım derim
Haha
İçimizdeki Şeytan
Kesınlıkle ellı yıl dalga gecerdım
İnanır ve yardım etmeye çalışırım
Topuk yaparım. Şeytanla uğraşılmaz sjgjjj
İnanmam tabiki