Korkulu rüyalarımın sahibi
Oyna, duygularımın ol katili
Kollarınsa eğer cezaevi, ben yatarım..
https://m.youtube.com/watch?v=qMOupiHppy0
#smell
Oyna, duygularımın ol katili
Kollarınsa eğer cezaevi, ben yatarım..
https://m.youtube.com/watch?v=qMOupiHppy0
#smell

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Dudaklar lolipop ahh kulaklar dolusu laavvv
Eheh seviyorum bu slağı
Kucaklar dolusudur o ahshs
Ahash klavyemden nefret ediyorum
Kulağa laavv laavv diye fısıldıyomuş gibi düşün bozma beni
🤣🤣🤣 kulaklar dolusu laaavvv
Her kula nasip olmaz asjdj
Her kulağadır o da 🤣🤣
Ahassh
Yokkk böyle iyiyim aslında kimseyi çekemem hayatım yeni düzeldi yeni bir cehennem istemiyorum
Belki cennete denk gelirsin negatif düşünme sen yine de ahsh
Müebbet yemişim gönül cezaevisinde ağırlaştırılmış sjfksjd
Ahdh oo kara sevda diyosun
Dosya istinafta bakalım bekliyoruz 😀
Hayırlı haberler diyelim o halde shsh
Ay yok öyle kelimeler kullanmasın oylelerinden hayır gelmez zaten
Hayır yok ve olmayacakta. Esaret sevmiyorum.
Öylebir duygu yoğunluğu yaşayacak halim yok kimsede yok hjk
Yok bulamadım henüz. Zaten öyle şeyler demesin. Açalım rakımızı içelim
Sevdiğim in kollarında bir ömür yatarım cezası müebbet olsada
Seninle cehennem ödüldür bana
Sensiz cennet bile sürgün sayılır
Hayır kimseye göre yakamam kendimi 😂
👍👍
Olsa da desem güzel sozmus sksmks
Keşke olsaydı ablam 🙁
hayır , kamyon arkası sözleri sevmiyorum balım :)
Şu an yok ama belki bir gun deriz
Aşkın mapushane dediğim biri var..
Yaranmak için yalandan sallıyor diye yorumladım
Çocuklarım
Hayır yok
Yook
Kimse yok
Öylesi değerler yok
Kendı yansın ayol 😀
Gerek yok
Kimsede benim için yanmasin