Bugün dışarda böyle bir görüntüyle karsilastim. Çok hoşuma gitti.
Ama sonra farkettim ki 101 yıllık hayatımda bir erkekten duygusal bir bağ içerisinde böyle bir jest yapan olmamış.

Bugün dışarda böyle bir görüntüyle karsilastim. Çok hoşuma gitti.
Ama sonra farkettim ki 101 yıllık hayatımda bir erkekten duygusal bir bağ içerisinde böyle bir jest yapan olmamış.

Oldu valla, ama sadece imrenmek oldu kıskanmak değil. Ne bileyim sevebileceğim ve sevilebileceğim biri çıkmadı ve bu duyguyu yaşayaacağım galiba.
Arım yaşarsın be kuzum
Cevap
7Cevap
Hayır olmadı kimseye de imrenmem hayatta böyle iyiyim ben.
Ne guzel
Evet, kindarlık bende yok keşke olsa 😅
Ayyy bak o bende de olabilir.
Birinde fazla fazla varsa, versin bize shdja
burada var öyleleri, rica edelim.
Evet bazen bomboş bir kafayla tek derdi kocasına sunum tabağı hazırlamak olan aptal kadınlara imreniyorum.
Ayy valla ne güzel o
Gerçekten her anlamda mutluluğu ve dengeyi yakalamış, dışarıdan dahi enerjilerinin hissedildiği ailelere çok imrenir ve maşallah derim😊
🥹🥹🥹
Arabası olan gacılar ahhahs şaka bi yana en fazla 1 yıla bende de olacak para tamam olsun da 😂
🤣🤣🤣ah o gacilar yok mu?
İnşallah olur da bizi de bindirirsin
Ahh ahh yaktılar bizleri 😂 tabii 2 tur attırırım 🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣sağolasın.
Üstü açık alda saclarimiz ahenkle ucussun
Ozaman bir 10 yıl bekleyecen 😂🤣
O zaman belki olurum kız.
Üstü kapalı al o zaman. Bizde son ses müzik açarız. o gaci ablalalar görsün🤣
Sen iste 1 aylık kiralarız ayıpsın 😂🤣
Aaaaaa o zaman parayı zor biriktiririz.😂
Gece kapıp kaçalım. Daha kolay olur. Entrikalı, heyecanlı 😂
Ortak soru açalım mı? shshs tam da eşleşmeli bu tarz bir şey 😂
Öff adrenaline aşık birisi olakk evet evet evet 😂
Ayy kız valla havalara uçarım. Ama saati doğru ayarlamak lazım
Şimdi ben ülkenizde olmadığım için saat farkı var 8 9 civarı sorarım 😂
Buranın saatiyle mi 8- o gibi mi
8-9
Evet sizin saatle 😊
Olur, uyar bana
Tamamdırr
Aynen bizde de oluyor bazen bu konuyu tartışmak gerekir
Ricalar
İyiyim, teşekkürler, siz nasılsınız. Hayat hiç güzel gitmiyor. İyiyim demem ağzı alışkanlığı.
Takip edebilirsiniz
ya tam ciddi ciddi anlatacaktim 101 yillik hayatimda diyince gulme geldi ahshahshhs
🤣🤣aslında bende ciddi ciddi yazdım. Baktım depresyoncuklar uğrayacak birşeyler yapayım dedim.
askim hic beklemedigim anda oldu ahshahsh
🤣🤣🤣
Bacım ben de hayatımda hiç çiçek almadım yalnız değilsin
😂😂😂ben sana alayım. Sen de banc
Kimseye veya bir şeye imrenmem. Böyle şeyler insanı huzursuz yapar...
Sevdiğim kişi tarafından sevilmek isterdim bunu yaşayan insanlara çok imrenmişimdir
Umarım gerceklesir
Rica ederim
şu an is bi aralar buna taktim😟
Valla benimde ayni
Sende mi işsiz kaldin🥺🥺
Maalesef
Bende yeni kovuldum sömestr sonra bakacak iste
Yokya benimki yeni değil. Bir yılı gecti
Benim çok yeni Ya bir hafta oldu bugün İŞKUR'a gittim işte
İşsizlik başvurusunda da bulunsaydin
Yok onu internetten kendi sayfamdan aktif değiştirdim de İşsizlik maaşı için başvurdum Bir de sayfamı güncelleyemiyordum onu yaptırdım
Hallettigine sevindim. Meslek ne
Kendi Mesleğimi yapamıyorum da vasıfsız işçi olarak başvuruyorum genelde Senin mesleğin ne
Vala benimde bir meslek yok. Bir tane var. Onu da burada yapamam.
Onu dışında da ekpss de tercih yapicam 1 aya
Hayırlısı olsun ya hakkımızda Ne diyelim Ben de başvurdum da KPSS puanı ile bakalım birkaç yere Hiç ümidim yok ama
İnşallah olur
İnşallah yaa senin de olur inşallah Allah gönlüne göre versin her şeyi
Amin, inşallah.
Evet olmaz mı...
Ne
Aile sevgisi ve sahiplenmesi.
🥹🥹
Olmamışsa sonrasında olan her şey yarım.🥲
Kesinlikle
çocuğunun babası da mı yapmadı
Alan olmadi
Her çiçek alana aldanmayın 😂
Kim almış ki🤣🤣
Haaa, iki kadındı zaten. Bence kadın kendi kendine almış. Öyle en güzeli. Bir arkadaşım var. Sürekli kendine çiçek alır.
Valla bende arkek aldı diye düşündüm başta. Sonra etrafa baktım. Kadın kadinalarmis. Bir davetten mi geldi acaba diye düşündüm. Olamaz çünkü yemek yemeye gelmişti😂
kimseye özenmem nedenini bilmiom
Oluyor
Olmuştur illaki
Mutlu aile.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?