Akşam 8 den beri aralıklarla kapımın tıklatıldığını duyuyorum, kafayı mı yiyorum?

Yalnız yaşıyorum, daire kapısı aralıklarla tıklatılıyor. Her çalışta baktım kimse yok, apartmanı baştan sona kontrol ettim yine yok. az önce yine oldu ve çok yakınındaydım ses gelir gelmez açtım nerdeyse kimse yok. Kafa dağıtmaya girdim buraya, kafayı mı yiyorum ben çok gerildim ister istemez
Akşam 8 den beri aralıklarla kapımın tıklatıldığını duyuyorum, kafayı mı yiyorum?
Cevapla