www.etsy.com/.../large-size-mug-vintage-soviet-mug-soviet
Bugün paraya kıydım kendime yeni kupa bardak aldım🤭🤭🤭sizce nasıl? biraz küçük ama olsun iki kere çay koyarım artık 🤭?
www.etsy.com/.../large-size-mug-vintage-soviet-mug-soviet

İyi günlerde kullan güzelmiş...
Kupa ve fincan almayı seviyorum. Geçenlerde arkadaşım geldi ve eşi benim fincanlari kupaları görünce onu mutfağa çağırdı ve " Muratcığım bana kızıyorsun ama bak arkadaşının kupa ve fincanları " diyerek dolaptaki fincan takımlarını ve duvarda asılı olan kupaları gösterince utandım🙃😅 bir tane daha kupa veya fincan alırsam evde kiyamet kopacağı kesin😂
Rica ederim🌸
Uzun bir süre almiycam ama hediye gelirse de karışamam 😂
Teşekkür ederim 🌸
Acımasız nasıl kıydın paraya
Yazık ne güzel bakıyordu o para san
Hemen dur ibanın vardı 🤣
Teşekkür ederim kankim 😀
Cevap
31Cevap
Var böyle bardaklar evet. Adam dolduruyor çayı 2 sat höpürdete höpürdete içiyor. Soğuması önemli değil onun için :D
Aynen ondan sonra yandım Allah türküsü söyleyeceksin :D
Büyük bardak ıyı oluyor gözünde doyuyor hem
Kupa bardak tercihim hanımefendi 😉
Kupa bardak asla kullanmam ama şık görünüyor
Gayet kullanışlı bir bardağa benziyor suda içilebiliyorsa sorun yok güzel hayırlı olsun🤣
Nodle makarna olur gibi 😂
Zorlasan patates tavası yerdin bardakta o halde 😂
daha büyükleri de var kavanoz kullaninida gördüm 😀
Oo çok bonkörsün bu aralar çok güzelmiş güle güle kullan 😃
Bi bardakta bana doldururmusun küçük cam bardak olsun ama 🙂
Direk demlik alsaydın koymaya zahmet etmezdin ha 😂
Kupayı müzeye koysan daha çok değerlenir ,🤣🤣🤣
Kupa eskidi artık kupa yerine büyük bardaklar çıktı piyasaya sen geride kalmıssın🤣🤣🫢
Valla öyleee gerçekler bunlar 🫢🫢🫢🤣
Ne görecekmişim pardon kupa kızı 🫢🫢🫢🤣
Kola doldur da kafamızı dağıtalım
Ayran olmaz mı
Kafa yapar mı 🚬
Size bir kupa viski doldurayım ben yanınada pro
Süper olur
Muhteşemm ötesi
Güzelmiş. Güle güle kullan. Afiyet olsun😊
Hadi kahve yap içelim 😂
nası bir kupa bu yoksa süper lig kupası mı
Mutfak sizin değil bardak nasıl senin oluyor
Demledigin çayları unuttun sanırım
Numara vermedin bana 😂😂
Bi daha olmasın
Üzüldüm artık
Zenginim demek mi bu 😂
Şaka gibi nesini beğenmişler
Senin zevkin fakat bana göre çok kötü, berbat. Güle güle kullan.
Çaydanlık olarak kullanabilirsin 😏
Güzel güle güle kullan
En iyisi para geçici sağlık her şeyden önemli
Direkt demlik alaydın kankim 😂
Firavun mezarından çalınmış gibi duruyo
Zenginim ben, parası neyse verir her şeyin en iyisini alırım
Sana firavun mezarı alim, içinde bu bardaklardan olsun, çalar gibi alırsin ommas mı
Bulmicam, yaptırttıttırttırcam. Suç işleyemem, sonra kim sana hediye alcak? Evinde yer yoksa sana ev de alırım. Her yeri mezar olar. İçinde minyatür iskeletler, altınlar, elmaslar falan olar. Soyar soyar harcarsın
Biliyom biliyom, ehliyet wamı ehliyet
Tamam şoför tutmqma gerek kalmadı. Sana bi araba alim, ona yüklersin altınları
Düşünmen yeter ama illa alcam diyosan böbrek alabilirsin
Asla, başkasından da alabilersin
Yaşasın
Güzelmiş güle güle kullanın
Güzel beğendim güle güle kullan
Afiyet olsun
Ben transparan tercih ederim ama güle güle kullan
Altin kaplama falanmi :)
Ben beğendim iyi günlerde kullan
Çirkin
Güzel
Hayırlı olsun:)
Rica ederim.🙂
Küçük mü?
Tırnakların çok hoş olmuş elin de güzel 😁
Bardaktan ziyade elini inceledim 🤣
Normal bardak işte ya 😁
Asortik
Kupadan bahsediyorum
Ojelerini çok beğendim
Güle güle kullan
💖🌻
Cok güzelmiş
Şık duruyor
Bu nasıl kupa😀
Çay doldur demli olsun
tırnaklar lens mi
Değişik bir tarz
Seni çok özledim :)
😂 aklıma geldin valla öyle döndüm. Ama hiç pas vermiyorsun ki. Çok gıcıksın
Sinirimi bozdun :)
İnanmasanda öyle !
Neden diye sorma bende bilmiyorum
Hep gıcıksın dimi 😂
Nasılsın görüşmeyeli
Daha doğrusu konuşmayalı
Seni görmek istiyorum:) beni pavyona götürcektin
😂
😂 mesaj atamıyorum xperim yetersiz. Ayrıca gıcıklık olsun. 😂
Hem sanki sen siteye mi kaldın 😅
O Bağdattan çıktı yola 😂 bende Antalyadan geliyoruz kim önce gelirse 😂
Evde ne işimiz var okul önünde bekliyoruz. İllaki geleceksin 🤣
Beğendim
Yess guzel görünüyor
Bir bardakta kocayın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar