Güncellemeler
1 yıl
Şu sorulara mesaj yoluyla cevap verıyorlar ve verdıklerı cevapta bır o kadar hanı mllllllca oluyor ya orada dıyorum kı boylelerı de var bıtıyor sozler kelımeler jxndjxjx
kaldırıldıgı ıcın tekrar atıyorum sjxjdjdj

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Bir de bu tip insanlar var kendi anladığı şekilde anlatıyor anlamayınca dalga geçen tipler. Babacım herkes her bilgiyi senle aynı zamanda veya senin bileceğin şekilde bilmesi gerekmiyor. İnsanları aşağlayıp durmayın hepimiz aciz bir kuluz neyin egosu bu?
Bu arada sadece sorunun başlığına göre cevap verdim ss e değil.
İste boyle sorunlarla karsilasmamak icin dm kutumuzu burada kapatiyoruz… sakasi bi yana neyi kastediyormus bi cevirmen tutup ogrenebildiniz mi?
Sordugum soruya cevap verıyormus bu sayede butun grzkalıları engellıyorum artı bır yanı da var mesaj kutusunun 860 lara ulasmıs sjxjdjxjdj artık daha az ml gelıyor
Ben de eskiden kisa bi sureligine acik kullandim ayni sizin gibi engelliyordum ama yetti ya travma sebebi mesajlar geliyordu. Dm kutusunu kapattim umutsuzca istek atiyor gariplerim
Geçinmiyorum mesajım açık her mesajı görüyorum amaa cevap verme zahmetinde bile bulunmuyorum.. Yok sayıyorum
Geçinmiyorum.. Nazikçe yanlarından uzaklaşıyorum :))
Ben nazık degılım allahtan
Ben öyleyim ama onu bile anlamıyorlar :))
Geçinme sen de, kapat mesaj kutunu bu kadar basit
Tavsiye istersem sana danısırım sonra
Hiiiç uğraşamam eksik kal :D
Tüh ne yaparım
Yine böyle manasız soru açarsın
Sende cevaplarsın sjjdsjdj
Ben makul bir cevap vermiştim ama anlaşılan mantıklı ve çözüm odaklı cevaplarla ilgilenmiyorsun :)
Makul ise ilgileniyorum örnek bu sıteden olsada genel anlamda sordum bır tavsıye verıyorsan karsındakı belırttıgı takdırde beyan edersın. Soyledıgın seyın kabul edılebılırlıgının herkes farkında zaten👻bos yapıyorsun.
Bence gayet makul bir cevap. Senin durumun şuna benziyor: Kapalı bir havada çamaşırlarını sergiye asıyorsun, yağmurda ıslanınca ''Yaa niye ıslandılar'' diye şikayet ediyorsun.
Ben sana göre “bence”sını sormadım. Aklı kıt olanlarla nasıl iletişim kuruyorsunuz dedim😵💫 şikayet etmiyorum ayrıca açıklamada da söylediğim gibi mantığı yok bir engel mesafe aramda ki kullancılar benim için hiçbir anlam ifade etmiyor
Aklı kıt insanlarla iletişim kurmuyorum, onların bana ulaşmalarına imkân vermiyorum. Kafam da rahat oluyor. Yani cevabım, yine benim tavsiyeme çıkıyor ama ben prensiplerime sadık kalarak bu konuşmayı sonlandırıyorum. Esen kalın :)
Dm kutum ve profilim kapalı ayrıca soruları ve cevapları da gizli sorduğum için böyle kıt beyinli insanlarla uğraşmıyorum lakin bu tipler günlük hayatta da karşımıza çıkıyor 😂
Günlük hayattakilerğn yüzüne diyorum direkt pat pat sevilmiyorum o nedenle zjxjsjjs burada genelde ugrasmadan engelliyorum
Anlatmıyorum sadece karşılıklı sessızlık olur manasız
Bunun gibi gereksizler ve resim atam maaaallllar yüzünden engel listemin ucu bucağı görünmüyor…
uğraşmıyorum sitede paylaşıp prim kasıyorum
İki slk bir araya gelmemeliydik
Engel atınca yazamiyolar çok basit bir çözüm
Engel atmadan once son bır mesaj atar ugrasırım
Zamanına yazık
Dogru soze ne denır
Valla direk siliyorum:)
Okuma yazmaları da yok ki muhatap alasın ahsja
türkçe mealiyle :d
Sanal sa cevap vermiyorum gerek yok.
Var olanlarla geçineyim yeter
Flo mu deichman mi demis iste ahahhajaj
Allah belasını versin ajxjsjxjsjzjs slk ya
Okurken bunaldım, yazamıyor bile.
Biri çözdü yorumlarda sjxjsjxj bu kadar yazma özürlü birilerini görünce bende bunalıyorum
Konuşman hata
geçinmiyorum direkt siliyorum
Dalga geçiyom
Uzak kalarak.
Geçinemiyorum
Geçinemiyorum
uzak duruyorum