Ağlamam gereken şeyler için bahane diyelim
Ben her seferinde kendime ağlıyorum galiba 🌧
Gassal son bölüm izlemeyin ya da izleyin görün gününüzü🌧
Ağlamam gereken şeyler için bahane diyelim
Ben her seferinde kendime ağlıyorum galiba 🌧
Gassal son bölüm izlemeyin ya da izleyin görün gününüzü🌧
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
evet tabi ki de filmlere ve dizilere bir de şarkılara ağlarım geceleri bazen rahatlamak içimi dökmek için iyi oluyor.
Tek başıma veya gerçekten sevdiğim biriyle izliyorsam belki ağlarım. Diğer insanlar varsa kesinlikle sağlam dururum görmeleri gerekmez 😃
Hiç birine ağlamam duygum yok çünkü
Ağlatan filmler duygulandıran şarkılar var evet
Her şeye ağlayabiliyorum maalesef
Uzme kendini.
Hayır