Kişilik & Karakter Arkadaşlar ben iqümün çok düşük olduğunu düşünüyorum neden sizce? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Meme desem... Abi cinselik sorusu sorsam cevaplar dolmuştu aw Arkadaşlar ben iqümün çok düşük olduğunu düşünüyorum neden sizce? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. bence öyle değildir düşünmeyin 0 0 Yorumla
mvzrcet Takip Et Xper 1 Yaş: 27 1 yıl 😂😂 bende öyle bunun farkındaysan yaşamak için yeterli iq ya sahipsin hiç olmayıpta akıllıyım diyenler var rahat oool 😉 0 8 Yorumla Soran 1 yıl Yahu ben i neden motive ediyosunuz abdnfjs Yorumla mvzrcet 1 yıl Slskkdkf Yorumla mvzrcet 1 yıl Hadi etmiyorum motive falan dicemde hiçbi türlü sorun yok yani bu olayda farkındasın herşeyin acıcıkta deliliğe vurmak iyi her zaman yoksa çekilmez boş ver 😅 Yorumla Soran 1 yıl Öylede bir kerede bir şeyi anlamıyorum Yorumla mvzrcet 1 yıl Odak sorunun var o zaman iş ile alakası yok bunun Yorumla Soran 1 yıl Beyaz ekmeği kesiyim Yorumla mvzrcet 1 yıl Kes kes slskdk Yorumla Soran 1 yıl Ahdjdjsks Yorumla
Askozade Takip Et Master Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Vardır bir bildiğin 😄 0 1 Yorumla Soran 1 yıl G z kalı olduğumu düşünüyorum Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 28 , eic 81% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı. Farkındalık önemli otizm başlangıcı olablr 0 0 Yorumla
Nightalone2024 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 1 yıl Konuşmayı okumayı biliyorsun ya boş ver 0 9 Yorumla Soran 1 yıl Çok büyük bir yeteriszilik bi şeyi 1 seferde anlamıyorum aw yetmiyormuş gibi gözümden hep bişeyler kaçıyor Yorumla Nightalone2024 1 yıl Okuyor musun?Kaçtasın Yorumla Soran 1 yıl Mezun senemdeyşm Yorumla Nightalone2024 1 yıl Mezunsun işte.Yeterince aklın var.Anlamak için kendi yöntemin var demekki.Ben lise 1 terk Yorumla Soran 1 yıl Lise 1 tek olunca ne oluyo ki gayet makul bir tercih Yorumla Nightalone2024 1 yıl Makul mu?🙂Neyse sen kendine o kadar yüklenme algılama sorunun yok.Beynin çok dolu onu hafiflet. Yorumla Soran 1 yıl Okul okuyup boş insan dolu herhangi bir eksiklik yok okul olmadı diye Yorumla Nightalone2024 1 yıl Neyse ne.Sağol Yorumla Soran 1 yıl Sen buna emin ol sende sağol Yorumla
alper7483838 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 1 yıl Ben de öyleyim 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Ben daha çok Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
bence öyle değildir düşünmeyin
😂😂 bende öyle bunun farkındaysan yaşamak için yeterli iq ya sahipsin hiç olmayıpta akıllıyım diyenler var rahat oool 😉
Yahu ben i neden motive ediyosunuz abdnfjs
Slskkdkf
Hadi etmiyorum motive falan dicemde hiçbi türlü sorun yok yani bu olayda farkındasın herşeyin acıcıkta deliliğe vurmak iyi her zaman yoksa çekilmez boş ver 😅
Öylede bir kerede bir şeyi anlamıyorum
Odak sorunun var o zaman iş ile alakası yok bunun
Beyaz ekmeği kesiyim
Kes kes slskdk
Ahdjdjsks
Vardır bir bildiğin 😄
G z kalı olduğumu düşünüyorum
Farkındalık önemli otizm başlangıcı olablr
Konuşmayı okumayı biliyorsun ya boş ver
Çok büyük bir yeteriszilik bi şeyi 1 seferde anlamıyorum aw yetmiyormuş gibi gözümden hep bişeyler kaçıyor
Okuyor musun?
Kaçtasın
Mezun senemdeyşm
Mezunsun işte.
Yeterince aklın var.
Anlamak için kendi yöntemin var demekki.
Ben lise 1 terk
Lise 1 tek olunca ne oluyo ki gayet makul bir tercih
Makul mu?🙂
Neyse sen kendine o kadar yüklenme algılama sorunun yok.
Beynin çok dolu onu hafiflet.
Okul okuyup boş insan dolu herhangi bir eksiklik yok okul olmadı diye
Neyse ne.
Sağol
Sen buna emin ol sende sağol
Ben de öyleyim
Ben daha çok