İnsan nedir? Diye Sorsalardı Siz Nasıl Tanımlardınız?

Bir canlı olarak İNSAN' ın yapısını en basit hali ile tanımımlar isek.

Hücre ve Dokular
Hücre Sistemi
Genetik Sistem
Bağ ve Destek Doku Sistemi
Kemik ve İskelet Sistemi
Kas Sistemi
Sinir Sistemi
Beyin ve Sinir Fonksiyonları
Duyu Organları (Görme, İşitme, Duyma, Hissetme)
Duygusal ve Zihinsel Fonksiyonlar (Duygu, His, Bilinç, Akıl, Zeka, İrade)
Homeostaz Sistemi
Kimyasal Sistem
Vücut Sıvıları ve Solunum Sistemi
Fizyolojik Sistem
Kalp ve Damar Sistemi
Kan Sistemi
Dolaşım Sistemi
Lenf Sistemi
Bağışıklık Sistemi
Solunum Sistemi (Ciğer, Oksijen ve Nefes Sistemi)
Sindirim Sistemi
Boşaltım Sistemi
Üreme Sistemi
İç Organlar
Endokrin Sistemi
Deri ve Entegre Sistem

Evrende yaşayan ve henüz kendisinden daha iyi ve mükemmel bir varlık tespit edilememiştir.

Peki biz gerçekten de İNSANIN tanımlandığı gibi mükemmel ve mucizevi bir varlık gibi mi yaşıyoruz?


Güncellemeler
1 yıl
"Dürüst olacaksın, merhametli olacaksın, vicdanlı olacaksın, anlayışlı olacaksın, iyi olacaksın, adil olacaksın, güzel olanı seveceksin ve güvenilir olacaksın.. zor be! hem de çok zor İnsan olabilmek." Statüko
İnsan nedir? Diye Sorsalardı Siz Nasıl Tanımlardınız?
Cevapla