İçinizden ne geliyor ise şarkı linki de olur canınızın istediği gibi ♥️
Not;gecemidir insanı hüzünlendiren, yoksa insanmidir hüzünlenmek için geceyi bekleyen.
E bu sözün üstüne bir Müslüm Baba şarkısı iyi gider ♥️
İyi geceler ♥️
İyi dinlemeler,,,
İçinizden ne geliyor ise şarkı linki de olur canınızın istediği gibi ♥️
Not;gecemidir insanı hüzünlendiren, yoksa insanmidir hüzünlenmek için geceyi bekleyen.
E bu sözün üstüne bir Müslüm Baba şarkısı iyi gider ♥️
İyi geceler ♥️
İyi dinlemeler,,,
"Geceyi huzurla geçirebilmek için günün yorgunluğundan sıyrılmak ve zihni dinlendirmek önemli. Bugün yaşadığın her anın kıymetini bil, çünkü her yeni gün bir fırsattır. Yarın yeni umutlarla dolu olsun."
yağmura çok teşekkür ederim
bu gece yalnızca cesedime yağdı
bana bir şey olursa diye korktum
seni birkaç saniye düşünürsem;
düşünürken üşürsem diye korktum
oturup siyah portakallar yedim
oturup korkunç kitaplar okudum
içimde bir sıkıntı gibi cinayet
içimde bir sığıntı gibi telaş
içimde felaket gibi bir merak
hislerimin uzağına düştüm, şimdi çok üzgünüm
şimdi çocukluğumun uzağına da düştüm
daha da düşersem diye korktum
seni birkaç saniye düşünürsem;
ay kıvrılırsa diye
kan kıvranırsa diye
can sıçrarsa ölürken bir yerlere,
daha da ölürsem diye korktum
seni birkaç saniye düşünürsem;
sessem, sersem bir heceysem eğer
seni bir kelime edersem diye korktum
seni kötü bir cümlede kullanırsam
adını söylerken takılırsam, yanlış telaffuz edersem
böyle bir günah işlersem
tanrı affeder diye korktum
İnşallah herkes sağlıklı ve huzurlu bir yıl geçirir.. başta sağlık önemli, ondan sonra da umarım hayallerini gerçekleştirebilirler.. 🙏🌺
https://www.youtube.com/embed/fv5ZRi6WVTwAmin 🤲♥️
🤲 <3
Beni anacaksın günün birinde... 🚬
şu an bu çalıyor bunu bırakıyorum hemşo 😊
Cevap
18Cevap
Sahte dostluklar sabun gibidir elini yüzünü yıkar ama ayağını yerden kaydırır. Halis dostluklar nasip etsin Rabbim 💅🏻
Müslüm babanın müzikleri güzeldir. Dinlenir. Seni yazdım kalbime, hangimiz sevmedik, sevenler anlar, unutamadım. Hepsi çok güzel...
Seninle kavga etmeyi, başkasıyla gülmeye değişmem.
Bence insandır huzunlenmek için bekleyen... Uzun zamandır derken sanki dün geldim sorularına. Başka esmerim de var mı yoksa😃
Ama yeni takipçilerin için detayda yazmazsan bilemeyiz ki 😃 Hortlayan sorudan naber 😃
Ahahaha tamamke 😃
Olacak o kadarje 😃
Değilke 😃
"" İnsanlar sevilmek için yaratıldılar, eşyalar ise kullanılmak için. Dünyadaki kaosun nedeni; eşyaların sevilmeleri ve insanların kullanılmalarıdır."
"Ya gel geri ver benden alıp gittiklerini
ya da gel al götür içimdeki seni"
Bu da benden olsun.
İnsanı gördüklerinden ibaret sanma, görmediklerinde ara. İçidir hakikatın resmi, dışı sadece bir manzara..
Herkesin içinde gizlediği gerçekleşmesini çok istediği bir hayali vardır, işte onu yaşamam ve yaşamanız dileğim. Geceye notum bu. 🧚🏻💜
"Gözlerim "Neredesin?" diye yollarını gözler. Hayaller, hayatlar kadar zor olsa da bu gece de iyi uyudum." 🤗🤗
Sen beni yaşıyorken hatırlamazsın, ben seni ölsem unutmam...
Herşeyi içine atarsında kendini atacak yer bulamazsın
Tabi, "doğru kişi insanın kendisidir" olsun notum.
şu an dibi yaşıyorum. Yine de, sanma ki yaşıyorum. Elbet bir gün toparlarız be.
Sonra birimiz başkasına aşık olacak, bambaşka hayatlar kuracak, birbirimizden habersiz mutlu olacağız veya ağlayacağız. Zaman alıp başını gidecek , sonra birimiz ölecek, ve diğerimiz bunu hiç bilmeyecek..
-O
Notben uyuyorum iyi geceler
Yeni not
Günaydın efendim
Not: yarın iş var unutma 😀
Sensiz gecelerin koynunda uyku girmez gözlerime
Körün gözü açılınca ilk bastonunu kirarmıs
bahtsız bedeviyi çölde kutup ayıları...
İlaçla zehiri birbirinden ayıran şey dozuymuş.
Ya hayaller zamansız ya da zaman acımasız
Uykusuz geceler
ruh halim ektedir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?