Güncellemeler
1 yıl
insanın kendi egosuyla savaşıdır diye düşündüm ben de...
Kendimle olan savaşım
Cevap
2Cevap
hayır ben hep kaybettim
Bazen kazanmak için kaybetmis. gibi görünmek. gerekebilir.
Evet kendimi buldum
vardir
Yoktur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar