Hiçbir kadın sevildiği yeri sevmez, bir kadınla konuşmaya başladığında sen ona dengeli bir şekilde sevgi verirsen ve ona masum yaklaşırsan geçmiş olsun.
Kadında değersizlik duygusu oluşturduğunda ancak sever.
Peki bir kızı en başta etkileyen "bu beni sevmez" dediği ve kadının kapıldığı, kimyasının uyandığı bencilce ve kötü davranışlar nelerdir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Selam,
Kadınları etkilemek kötü davranışlarla değil, gerçekten samimi ve kendin olarak mümkün olur. Ama bahsettiğin gibi bazı insanlar "ulaşılamazlık" hissine kapıldığında daha çok ilgi duyabiliyor. Bencil davranışlardan kastın, mesela aşırı ilgisiz görünmek, sürekli kendini ön planda tutmak, ya da karşındakini hafifçe merak içinde bırakmak olabilir. Ama unutma, bunlar kısa vadeli şeyler. Gerçekten sağlıklı bir ilişki için denge ve karşılıklı saygı şart. 😉
Yakışıklı ya da uzun boylu değilsen ilgi göstermemen kadınların umrunda olmaz haberin olsun
İlk başta ilgili ol sonra ilgiyi kes
Markette çalışan kıza ilgili davrandim biraz, bugün çıkarken kolay gelsin dememe bile cevap vermedi.
Bu kızı unut diyeceksin belki ama genel olarak kızlar böyle, mesela internette falan hep ben yazarım kızlara, kızlar düşünüp kendileri yazmaz vs.
Bu ilgi verme mevzusu tam olarak nasıl oluyor
Boyun kısadır
Tavlamam lazım, bu sürekli ilgi gösterme mevzusu işe yarıyor mu harbiden?
Bu kişi seni beğenmemiş gibi ilk başta ilgi gösterip sonra ilgiyi kessen çoğu kadın etkilenir şaşırır ama senin işin zor
Hangi kadına bu başta ilgi gösterme mevzusunu uygulamak gerekir? Ben de öğrenmeye çalışıyorum ilişki dünyasını
Dış görünüşün iyi ise her kadın ilk ilgi göstermeden etkilenir. İstisna olarak birine aşıksa vesaire umrunda olmaz. Ama her zaman ilgili olmak iyi bir şey de değil.
Boydan ve kastan kaybediyorum sanırım. Boy 177 tipim fena değil ama fitim sadece kas hokt
Yok*
Kas sorun değil ki kaslı erkek sayısı zaten çok az. Boyun 1.80 altı ise tip çok önemli oluyor yakışıklı isen neden olmasın
Tipim iyi.
buraya seni görmeye geliyorum dedim, bir şey demedi, çıkarken kolay gelsin dedim, dönüp cevap vermedi.
Resmin olsaydı keşke ama beğenmemiş gibi bro ya da şaşırmış da olabilir ama hoşlanıyprum demişsin zaten
Neyse, bir iki sefer daha giderim baktım hiç gülmüyor başka limanlara yelken açarız.
Sen ilk başta ilgili ol dedin ya, bunu hangi kızlara uygulamak gerekir, biraz ilgi işareti gördüğün kıza mi flörtöz yaklaş anlamında dedin sen
Çoğu kız da işe yarar bu fakat kızın az çok seni beğenmesi lazım. İlk başta kıza ilgi göstereceksin kibarca, bir müddet ilgini gösterdikten sonra soğuk yapacaksın kız bi ne oluyor diyecek. Çoğu kız seviyor böyle inkar etseler de
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!