Aşırı canım sıkılıyor içim daralıyor öz güvenim çok düşük kendimi hayatı hiç sevmiyorum insanların yanında kendimi ezik hissediyorum bunalıp terliyorum stres içindeyim Bi cok ilaç kullandım. Prozac. lustral. paxera. Secita. selectra
İsmini sayamadiklarim da var bu durumdan kurtulabilirmiyim
Saygılar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
panik atak olabilir.
Kendime tam tanıyı bende koyamıyorum ayın 25 günü kötü 5 günü yaklaşık iyi öz güvenim zaman zaman o kadar düşüyor ki arada Bi uçurum oluyor
Selam her şey iyi olacak kendine güven ve ipleri eline al
İyi dileklerin için teşekkür ediyorum saygılar
Bu durumdan anca birileriyle sohbet edip konuşarak kurtulabilirsin. Bana göre tabi
Teşekkür ederim. Fakat bunu yapalicegimi sanmıyorum piskolojim bozuk diye düşünüyorum doktora gidip ilaç aldığımı bile kimse bilmiyor
O ilaçlar seni daha kötü edecek. Bir süre sonra o ilaçlara bağımlı olacaksın. Bırakmak zor olacak. İlaçları kullanmanı tavsiye etmem. Kimse seni burada tanımıyor. Git tanış sohbet et insanlarla. Sesli de konuşabilirsin. Belki yeni tanıştığın biriyle sesli konuşmak sana iyi gelir
İlgi alakana saygı duyar teşekkür ederim çok haklısın kitap okumak bana iyi geliyordu umut oluyor, du şimdi oda fayda etmiyor
İlaçlardan kaynaklı olabilir. Onları bırak lütfen. Bir tanıdığım da psikiyatri ilaçları kullanıyordu ve bağımlısı oldu. Uyu*şturucu gibi bişey oldu yani
Bilmiyorum. denize düşen yılana sarılır misaliyim. Bişeyler olsun diye care peşindeyim. herkes farklı bişeyler diyor neyin doğru olduğunu bilemiyorum. Devamlı olmasada deneme amaçlı çok ilaç kullandım sadece. tranko buskas. Biraz iyi geldi diğerleri hiç işe yaramadı. Tranko buskas. içinde bağımlılık ve kafa yapan ilaç olduğu söyleniyor ve dokdor da sürekli vermiyor bunu. Aşırı umutsuz karamsar çekingen içe kapanık ve Bi arkadaşı gördüğümde konuşmaya çekiniyorum terlemeye başlıyorum kendimi ezik kötü hissediyorum nasıl olacak bilmiyorum artık
Ee ben sana çözümü söylüyorum dinlemiyorsun
Eyvallah teşekkür
Rica ederim
düşük özgğven ayıp olamaz
Teşekkür bu düzelmez mi
Bisiklet sürmeyi biliyor musun?
Anormal flnsın heralde
dinlen biraz
Sakin ol