Hayata geç kalma olayını 29 yaşında bitmesi çok iyi değil mi?

29 yaşında artık asla genç olmadığı için hiçbir şeye geç kalma korkusu da yok Bu yaştan sonra kaybedecek bir gençlik olmadığı için 19 yaşında içeri girip 29 çıkan biri hayatından çok şey kaybeder gençliğini kaybeder ama 29 yaşında içeri girip 45 yaşında çıktığında mesala kaybetti hiçbir şey olmuyor kaybedilen gençlik yok.

Hayata geç kalma olayını 29 yaşında bitmesi çok iyi değil mi?
Cevapla