Bir el niye utanır kendinden hoca? Sadece birbirine tutunur karanlıkta usulca Ah elleri salhaneyi sokmamalı, Susuz ellere denizi göstermemeli Ne yapacağını bilmez şaşkınlarım. Tutar bir su sızıntısına kanarda, deryadan olur... Ama ne bilsin bunu yağmurla beslenen nilüferler. Ellermi suçlu de hoca... Açlık mı susuzluk mu Açlık; Çarık giydirir derdi de masal amcam Bir türlü anlayamazdım... Bir el niye bilmez ölçüsünü? Panikler saf sevda karşısında, Hatta sinsice bekler kapısında... Niye büyükçe kirlenir çocukların elleri? Peki, bilir misin ellerdeki o kahredici kederi Neden bunca kolay kundaklanır Köy evlerine benzer yürekleri... Büyümese daha mı iyi olur köy çocukları? Köyünde kalsa, Kirletmeze kentleri, kentlileri.
Bence işine gelmiyordu. Köylüyü aşağılamak modaydı çünkü. Köylünün emeğiniü, alın terini hiçe saydılar, köyleri bitirdiler. Onlar da mecburen kentlere göç ettiler. Ya ne olacaktı başka? Köylü de insan. İnsanca yaşamak köylünün de hakkı..
En İyi Cevaplar