• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Gönül ferahlığıyla "ben iyi bir insanım" diyebiliyor musunuz?

yeterhayeterhayat
yeterhayeterhayat Takip Et
Master Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
2511
Yapay Zekaya Sor
Gönül ferahlığıyla ben iyi bir insanım diyebiliyor musunuz?

#Yeterhayeterhayat

Gönül ferahlığıyla "ben iyi bir insanım" diyebiliyor musunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
36 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.

    evet gönül ferahlığı ve rahatlığı ile ben iyi bir insanım diyorum tabi ki de.. ama maalesef bazı insanlar benim iyi olmamayı hak etmiyorlar maalesef.. yine de her zaman iyi olmaktan vaz geçmem ama herkese de hak ettiği gibi davranıyorum ben hayatımda.. bazıları iyilik hak etmez.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Vealin
    Vealin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    O kadar göreceli ki. Bazen birine yardım edersin. Bu aleni bir iyilik gibi görünür. Belki de gerçekten öyledir. Davranışın çoğu kesme fayda sağlamıştır. Ama kimi zaman öyle anlar oluyor ki, iyilik yapmıyor, aksine birilerine zarar verebiliyorsun. Aslında bunu belki de asla bilinçli bir kötü niyetle gerçekleştirmiyorsun. Ama yine de zarar veriyorsun işte. O kişi için kötü biri oluyorsun. Belki sen de incinmiş, kırılmış, üzülmüş olarak yarıda kalıyorsun. Yine de bir şey fark etmiyor. Herkes kendine göre, kendi için yaşıyor. Davranışların manası kişisel anlamlandırmalarda saklı.

    0
    0 Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Reel hayatımda Sürekli hayır duası aldığıma göre , sitede 4 kez sitenin en sevilen ve güvenilir üyesi seçildiğime göre , burada sitenin meleği diye lakap taktıklarına göre demekki iyi bir insanım diye düşünüyorum 🙏❤️ insan iyiyse kendine iyidir kötüyse kendine kötüdür der ve susarım 🙋

    9
    0 Yorumla
  • Uykucupandaaaaaaaa
    Uykucupandaaaaaaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Her insanın iyi veya kötü yanları vardır. Melek değiliz hiç birimiz o yüzden çoğunlukla iyi bir insanım evet ama bu beni yüzde yüz iyi bir insan yapmıyor. Çok iyi birisiyim diyen kişiler de kendi kötü yanlarını görmüyor veya kendini kandırmayı tercih ediyor.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

86

Cevap

40

Cevap

  • wouldliketobeLulu
    wouldliketobeLulu Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Ben diyorum... Kötü düşüncelerim yok mu? Var. Yanlışlarım yok mu? Var. Eksik yanlarım var yani... Ama oturup bilinçli kötü planlar yapmıyorum ya da kimsenin kötülüğüne çalışmıyorum. Beni kıran, kızdıran durumlarda bile onlara zarar vermek aklımın ucundan geçmiyor. Sadece kendim zarar görmemek adına önlem alıyorum. Ki aksine bana tonlarca kötülük yapmış insanların yaşadıkları olumsuz şeylere içten içe üzülüyorum.

    Bana göre bu dünya gülmek ve güldürmek için var. Elimden geldiğince güldürür, onlar güldükçe ben gülerim... Bilmiyorum belki doğru değil ama iyi olduğuma inanıyorum 😊

    3
    0 Yorumla
  • sgnfawVAEB
    sgnfawVAEB Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Gönül ferahlığıyla "ben iyi bir insanım" diyebilmek kolay bir şey değil aslında. Ama ben kendimi genelde dürüst, saygılı ve insanlara yardımcı olmaya çalışan biri olarak görürüm. Hatalarım da olmuştur, kimse mükemmel değil ama iyi niyetli olabilmek ve doğruyu yapmaya çalışmak önemli. Yani, kendimi kötü hissettirecek bir şey yapmadığımı düşündüğüm için, gönül rahatlığıyla diyebilirim: "Evet, ben iyi bir insanım." Ama tabii, her zaman daha iyi olma yolunda ilerlemeye çalışıyorum.




    2
    0 Yorumla
  • Kawasaki_Ninja
    Kawasaki_Ninja Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 86%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Buradan olsun reel hayattan olsun kiminle samimi olduysam zararsız iyi, niyetli biri olduğumu söylediler. Hiç kimse yoğurdum ekşi demez önemli olan samimi olduğumuz kişilerin düşünceleridir.

    Not: Samimi olmadığım sevmediğim kişilerin ne düşündüğü umurumda değil =))

    1
    0 Yorumla
  • MadamLila
    MadamLila Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Aslında az önce reelden bir haber aldım. Şu an daha bi inanarak diyorum. Her zaman benim vicdanım rahattı ve Allah karşıma iyi insanlar çıkarıyor. Evet ben iyi bir insanım.

    4
    0 Yorumla
  • tıme-traveler
    tıme-traveler Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Eski mısırda ölümden sonra ölen kişinin kalbi ile bir tüy aynı terazide tartılır imiş kalbin tüyden hafif gelenler iyi bir insan olurmuş o kişi, bence kimse iyi değil kişinin kendisine söylediği yalanlar bile onu kötü yapamaya fazlasıyla yeter.

    1
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı.

    Doğrularından şaşmayan ve hatalarından ders alan biri olarak bunu rahatlıkla söylerim ama tabi ki başkalarının da görüşleri önemli

    2
    0 Yorumla
  • Insane_40
    Insane_40 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Diyebiliyorum ya valla, hatta herşeyimi kaybetsem bile sırf böyle diyebildiğim için mutlu hissederdim o derece 👍

    2
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    Diyebiliyorum. Kimsenin kuyusunu kazmadım, kötü olması için yanlış yollara sokmadım, zor durumda bırakmadım. Herkese elimden geldiğince yardımcı olmayaçalıştık

    1
    0 Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    eee bu kadar o çoçuklarının olduğu yerde gayet iyiyim diyorum kanka 😂

    2
    0 Yorumla
  • Tersy
    Tersy Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 58%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,4b cevap paylaştı.

    Evet. Fesatlik yapmam, kin gütmem, herkese bilgim ve yapabileceklerim doğrultusunda yardım etmeyi severim, herkes iyi olsun isterim...

    2
    0 Yorumla
  • leyla2100000
    leyla2100000 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 98%
    1 yıl

    Tabikide ben cooooookkkkkkk iyi bir insanim
    Diyebilirim ama tabi onemli olan insanlarin benim hakkimda ne dusundukleri
    😅😅❤

    1
    0 Yorumla
  • İslamkrgz
    İslamkrgz Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Gönül ferahlığıyla iyi insanım ama bi kendime iyi değilim diyorum. Herkese o kadar empati duygusuyla yaklaşıp elimden gelen her şeyi yaptım ki , baktığım da en çok yardım isteyen kendimi , görememişim ….

    0
    0 Yorumla
  • Blossom01
    Blossom01 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Evet başkalarından farklı olarak art niyetli, kötü düşünceli, çirkeflik yapmak falan filan bu gibi eylemlerim olmadığı için iyi insanım , o cümleyi herzaman diyebilirim kendime gönül farahlığıyla.

    0
    0 Yorumla
  • minelhubb
    minelhubb Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Ben iyi bir insan değilim. Gönül darlığı ile bunu söyleyebiliyorum ancak.

    1
    0 Yorumla
  • Kaan-Bey
    Kaan-Bey Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 417 cevap paylaştı.

    Çok şükür fakat tek hatam fazla merhametlı olmam

    1
    0 Yorumla
  • Blacksksksk
    Blacksksksk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 95%
    1 yıl

    Ben kesinlikle iyi bir insanım. Bana dokunmayan kimseye zararım olmaz.😅

    1
    0 Yorumla
  • C4SANOVA
    C4SANOVA Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 92%
    1 yıl

    Alan el veren eli görmemeli benim nazarım da kendi çapımda yapıyorum bir şeyler bu dünyanın fani olduğunun bilincindeyim o yüzden kimseye kötülük yapmadım yapmayı da düşünmüyorum

    0
    0 Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Her şeyden ders alarak "Ben iyi bir insanım." diye söylerim.

    1
    0 Yorumla
  • superpsikolog
    superpsikolog Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 53%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.

    Evet bunu diyorum, bu düşüncemi korumak için çabalıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Nightwalk35
    Nightwalk35 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 92%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Genel olarak iyi bir insanım ama kötü olduğum kısımlar da illa ki vardır. Peygamberler hariç kimsenin saf iyi olduğunu da düşünmüyorum

    1
    0 Yorumla
  • Bay__İBNE
    Bay__İBNE Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Ben iyi biriyim, ama kötü olmam gerekirse bu konuda da iyiyim💅🏻

    1
    0 Yorumla
  • fewobligation
    fewobligation Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 99%
    1 yıl

    Evet. İnsanlara göstermediğim karanlık yönlerim var, ama dürüst olalım hepimizin var o kadar, fakat çoğunlukla iyi olduğuma inanıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • ela_ya
    ela_ya Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Evet ama kendime diyebiliyorum beni kötü gören insanlara ağzımla kuş tutsam bile yaranamam ama herzaman iyilik kazanacak iyiyim 😊🖤

    0
    0 Yorumla
  • Coraline-0
    Coraline-0 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 97%
    1 yıl

    Yani şu zamanda diyorum diyen varsa yalancıdır. Herkesin illa yaptığı olumsuz olaylar veya bile bile yaptığı yanlışları vardır.

    0
    0 Yorumla
  • Elleira
    Elleira Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Ya iyiyim ama yaptığım iyilikleri sırf kanıt olsun diye anlatmicam.

    Ben iyi biriyim diyorum yani gönlüm ferah.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Ben okadar kötü bir insanım ki başlarda soylenenleri konusulanları unutmadım sizde banamusade🙋‍♂️

    1
    0 Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Derseniz de içinizden deyin kimse duymasın, saf enayi derler emdiğiniz sütü burnunuzdan getirirler

    1
    0 Yorumla
  • Amigodala
    Amigodala Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 91%
    1 yıl

    Hayir demiyorum her insan hayatinin bir döneminde kötüluk yapmistir

    0
    0 Yorumla
  • dilekdiyorlar
    dilekdiyorlar Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 98%
    1 yıl

    Hayır.
    İyi bir insan olduğumu düşünüyorum ama tam anlamı ile iyi bir insan değilim.

    0
    0 Yorumla
  • Toval
    Toval Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Maddi manevi ahlaki değerler ile yaşama gayretindeyim. O yüzden diyebilirim.

    0
    0 Yorumla
  • Mineral2023
    Mineral2023 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl

    fazlasiyla iyiyim, bu da iyi bir şey değil.

    0
    0 Yorumla
  • Blackflower7
    Blackflower7 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    O kadar kötü insan tanıdım ki ben gerçekten çok iyi ve masumum

    0
    0 Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı.

    Yolum iyilik yolu diyeyim. Gerisini ben söyleyemem.

    0
    0 Yorumla
  • ÇüküChan
    ÇüküChan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Son yıllarda epey terakki var. Elimden geldiğince düzeltiyorum kendimi...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Bir konu dışında evet. O konunun da kimseyle değil benim kendimle alakası var. Daha önce birlikteliğim oldu ve bundan dolayı pişmanım. Onun dışında her zaman kurallara uyan saygılı vicdanla sevgi dolu bir insan olarak hayatıma devam ettim ve ediyorum.

    0
    0 Yorumla
  • BuOlsa
    BuOlsa Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 34%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Olmaya calişiyorum... ama tabi kime göre neye göre 😬

    0
    0 Yorumla
  • Gardenyas
    Gardenyas Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    1 yıl

    Genelde evet iyi bir insanım ama hakedene hak ettiği gibi olurum o ayrı..

    0
    0 Yorumla
  • Bahar_555 u
    Bahar_555 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,8b cevap paylaştı.

    Ben genelde iyi bir insanım.

    5
    0 Yorumla
  • FictionFever
    FictionFever Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 98%
    1 yıl

    iyi insana iyiyim, kötüye kötüyüm

    1
    3 Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      @Talhaaaacc yavşama millete git sorumdan

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      İyiysen cami yaptır kardeşim. Milletin yorumuna atlama.

      Yorumla
    • FictionFever
      FictionFever
      1 yıl

      @yeterhayeterhayat teşekkür ederim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Dört dörtlük iyim diyemem herkesin hataları oluyor hekesin kendine göre iyiliği vardır diye dusunuyorum

    0
    0 Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.

    Böyle bir iddiam yok.. Zamanına, ruh halime ve kişiye göre değişim gösterir..

    0
    0 Yorumla
  • Perikızı0007
    Perikızı0007 Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Hayır kötü biriyim 😄

    2
    0 Yorumla
  • statüko
    statüko Takip Et
    Master Yaş: 54 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Kıyas olmadan diyemem

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Evet. Diyorum. İyi bir insanim iyi niyetliyim. Ama bana kötü niyetle gelene iyi olmam

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Ben hep kötülerle karşılaştı diye hayata küsen iyi bir insanım umarım devran döner

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Evet derim tabi ve insanların çoğu iyi bence.

    0
    0 Yorumla
  • Maisie
    Maisie Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır

    5
    6 Yorumla
    • MadamLila
      MadamLila
      1 yıl

      Niye ya deme öyle

      Yorumla
    • Maisie
      Maisie
      1 yıl

      Yaaa sensin iyii😂🥰🥰

      Yorumla
    • MadamLila
      MadamLila
      1 yıl

      İyi ve kötü insan belli oluyor. Sen de çok iyi birisin niye? Kıskanç, fesat, art niyetli değilsin anlıyorum ben yetmez mi? ❣️😇

      Yorumla
    • Maisie
      Maisie
      1 yıl

      Tabikii değer verdiklerim anlasın yeter benim için sende çok çokk iyisin 🥰❣️

      Yorumla
    • MadamLila
      MadamLila
      1 yıl

      Teşekkür ederim ❣️😇😘

      Yorumla
    • Maisie
      Maisie
      1 yıl

      ❣️😘

      Yorumla
  • uveyimglibaa
    uveyimglibaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl

    Diyemem cunku degilim

    2
    0 Yorumla
  • zui777
    zui777 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Çok şükür evet

    1
    0 Yorumla
  • Gezginn34566
    Gezginn34566 Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Diyemem var kötü beğenmediğim yönlerim

    1
    0 Yorumla
  • purnama
    purnama Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22 , eic 93%
    1 yıl

    Diyemem yalan da söyleyemem çünkü çok can yaktım

    1
    0 Yorumla
  • dunyadaMisafir
    dunyadaMisafir Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Aynen öyle Çok şükür ben diye biliyorum abi

    1
    0 Yorumla
  • ZzAllalone
    ZzAllalone Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 101%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 824 cevap paylaştı.

    Kendi çapımda öyleyim evet..

    1
    0 Yorumla
  • Altinbasakk
    Altinbasakk Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Hayır, diyemem.

    1
    0 Yorumla
  • tenedos u
    tenedos Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 93%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    dilim varmıyor

    1
    0 Yorumla
  • bayanxz
    bayanxz Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    1 yıl

    Yeri geldiginde diyorum ama hatam da olmuyor degill.

    0
    0 Yorumla
  • borluO
    borluO Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    1 yıl

    Kendini iyi bilen kişi çevresine zararı yoksa der

    0
    0 Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Emin olduğum şeylerin başında gelir.

    1
    0 Yorumla
  • asdafsfa
    asdafsfa Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Çok rahat usta

    1
    1 Yorumla
    • PYHTON1
      PYHTON1
      1 yıl

      Kral

      Yorumla
  • Yaleleyyalelee
    Yaleleyyalelee Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Gerçekten ıyıyım ama

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (66)
Devamını Gör(111)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Gönül ferahlığıyla "ben iyi bir insanım" diyebiliyor musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

''Ben iyi bir insanım'' diyebiliyor musunuz? 42 cevap verildi
Sende kendine "ben iyi bir insanım" mı diyorsun? 22 cevap verildi
İyi insanım diyebiliyor musunuz? 34 cevap verildi
İyi insan olmanın hediyesi var mı? 10 cevap verildi
Hayatın cömert davrandığı insanlardan biriyim ama bakar mısınız? 6 cevap verildi
İyi insan mısınız, kendinize iyi insanım diyebiliyor musunuz? 24 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özel günleri sever misiniz sizin için önemli midir?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Yaz akşamı dondurma ritüelin var mı?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Gece gece nasıl içecek tüketirsiniz?
  • Siz de insanlardan hemen nefret eder misiniz yoksa size de bu duygu abartı mı geliyor?
  • İki kalp gerçekten kilometrelerce mesafe varken birbirine sadık kalabilir mi?
  • İnsan ne zaman vazgeçmiş sayılır; pes ettiğinde mi, yoksa artık kendine daha fazla zarar verdiğini anladığında mı?
  • Benim gibi aşure süslemeye kafayı takan var mı, siz aşureyi nasıl seviyorsunuz?
  • Çok uçlarda olmayan muhafazakar erkek ve seküler kız ilişkisi olur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨