- Tembellik günü oldu benim için… çok geç uyandım ve uzun uzun bir Kahvaltı sonrası bir kaç ders vermece ve günü Sporla tamamlama

Dikkatimi çeken günün Sorusu :
Gereksiz eleştiri gizli hayranlık mıdır?
Sizde durumlar ne?
Keyfli Haftasonları✨

Dikkatimi çeken günün Sorusu :
Gereksiz eleştiri gizli hayranlık mıdır?
Sizde durumlar ne?
Keyfli Haftasonları✨
Benim için güzel bir gündü işlerimi hallettim arkadaşlarım ile zaman geçirdim. Açıkçası yoğun bir günün ardından yoruldum diyebilirim. Aslında yorulmayı günü dolu dolu yaşamayı seviyorum
4. Günü sabahtan akşama kadar kendime ayırdığım bir gün oldu. Arkadaşlarımla vakit geçirdim bowling oynadık alışveriş yaptık erken doğum günü kutladık eglenceli bir gündü.
Oooo ne güzelll sağlıklı analı babalı büyüsün
😂😂benim dogun günüm içindi ama genede sagol
Erken doğum olmadı yani 😂
Yok olmadi doğum günümü erkenden kutladık
Bonelini kim kazandı
Mutlu yıllar bu arada
Yaa sorma onu arkadas kazandı son zamanlar gülmekten atamadım 83/79 bitti
Teşekkür ederim🦅
Cevap
4Cevap
benim güzel geçiyor.
Kardeşime kız istedik🙂görümce oldum😂halay falan çektik öyle
Wow nasıl geçti anlat
Çok yorulduk ama güzel geçti ☺
Sevindim
Teşekkür ederim☺
Kafamdaki planları gerçekleştiremeden biten sıkıcı bir gün.
Planlar ve gerçekler dimi
Bütün gün yağmur altında ıslanarak geçti.. Yoğun ve yorgun birgün du.. :))
Yağmur iyidir
Bir ara Konsere gitmiştim iyide oldu benim için. Bütün negatif enerjimi aldı sanki 😀💕
Süperrrr kimin
Sen böyle 360. güne kadar gidersin gibii😄
Gidelim bence günlük tutalım
Hayır sen
Evdeyim, hava yağmurluydu, güzel geçiyor.
Sevindim
Alışverişteydim bugün
Ooooo parti diyorsun
Kuaföre gittim. Keyfim yerinde.
Süper✨
İdare eder daha iyi olabilirdi
Gergin ve stresli
Neden
Sanane
Oooo sinirli
Cok hızlı geciyor ya
Doğru burçlar ne diyor skmsms
güzel geciyor
Sevindim
Abi bench press te kaç basıyon
Hahhahhahah
kötü
Neden
saysay bitmez
Saat kaç orada?😃
21:51
Cok sıkıldım
Hadi eğlence sorusu bul
normal geciyo
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar