Günowrrri
cınımslar ☕️
ne olunca/yapınca başlıyor sizin mesai¿


🎶
Günowrrri
cınımslar ☕️
ne olunca/yapınca başlıyor sizin mesai¿


🎶
Ders çalışmaya başlayınca diyorum bunu içimden o kadar istemeyerek ders çalışıyorum ki o laptopu elime aldığımda masaya koyduğumda böyle açtığımda yavaş yavaş basıma ağrılar girmeye başlıyor
Yüklenme bu kadar kendine
Bizim burada gündüz vardiyasından gece vardiyasında gece vardiyasından gündüz vardiyasına geçişler var. Hiç durmadan değişiyor. Ama her var diye başında muhakkak bir makinenin bir aracın arızası oluyor halledilmemiş yapılmamış. Var diye başında kesinlikle telefon gelir veya haber gelir şu arızalı bu arızalı diye. Benim tabi şarteller de atar orada. İşte o zaman başladık yine derim. Söve söve tabii.
Oh iyi iyi
Çok sevindirik oldun herhalde. Ben uğraşıyorum diye mi.
yiooo :D
Mutluluktan neredeyse arşa çıkacaksın 🤣
İtiraf et
Yaw he he 😃
Bak bak sonra yeni geldim daha yeni barıştık küsmeyeyim hemen 🤣
Ben küsmem, küsenler düşünsün 😄
Hiç değişme aman. Sabah öğle akşam aynı şekil. 😂
Günde 3 öğün
İstesem de değişemem djdj
Evet günde 3 gıcıklığını yapacaksın zaten 🤣
Az geliyor gözüme artık djdjs
Maşallah maşallah gözün doysun 😂
Amin djdjs
Al sana çiçek o zaman 🌹
Teşekkürler beyfenzi
Sabah hasta odasından ilk girdiğim de duyduğum "galiba bu sefer geliyor aşırı kasılmalarım var" diyen hastalarıma denk geldiğimde diyorum bunu
😅 güzel meslek
Fenaa
Soru sorup hemen her görüşte yorumlaşınca başlıyor benimki.. Sen şanslısın bu anlamda..
Niye şanslıyım
Stalklarken gözüne çırpınanların sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor da ondan..
Hıhı, Allah var geçmiyor. Aynen. Benim ellerimde de beşer parmak var, on on değil mesela
Seninkilere ayak parmakları da yetmez..
Teşekkür ediyorum civcivim.. 😄
Rica ederim yârim 🖤
Cevap
26Cevap
Günowrrri genellikle erken kalkarım ben.. sigara ve kahve içmeden kendime gelemediğim için sigara içtiğim anda gün başlamıştır benim için :D
Afiyet olsun canoşki
Teşekkür ederim ablam 💖
Uyandığım anda başlıyor mesaim 🤣 yani her yeni güne başlarken derim içimden
Yataktan ayrılırken 🥹
Evet hele de bu kış günü
Bi iş arkadaşım var düzenli olarak bana yürümeye bayılıyor. Sabah işe gittikten 10 dakika sonra masama doğru yürüdüğünü görünce diyorum bunu
😁😁
Adamı ne hale sokmuşsun 😅
Sabahın köründe alarmla başlıyordu ama bu aralar hastayım ve evdeyim ilaçlarımı icip yatıyorum çok kötü üşüttum 🥺
Yokluğun belli, geçmiş olsun bebiş 🥹
Teşekkür ederim canım 🌸
🫶🌺
Merdivenciye bir kova su verdim 😒 yetmedi ikinci jkjkj yetmedi abla dedim karşı komşudan al jkgj işte benim güne başlama mesaim.
Aa deli mi ne 😃
Hiç ya :D
Saçıma düzgün maşa yapamayınca veya sandalyeye parmağımı vurunca🫤
Ya ahaha 😃
Geçmiş olsun 🥹
Şimdi gülebilirim jdfjks
Sabah 8 de iş yerinde oluyorum zaten. Uyanmış sayılmam pek 😂
Öğlen 8 o sjdjs
Geceleri uyumazsanız öğlen olur tabi 😂
Kim gece uyumuyor :D
Algılarım kapalı dur gidiyom ben ya :D
Algılar kapalıyken çokta uzağa gidilmemeli djdjs
Subliminal mesajları da algılayamıyorum şu an ya devrelerim iyice yandı :D
Bu akşam çay içerken GS maçında başlar 😂😂
Ne olsa fenerli değiliz degilmi sosyeteticos
Büyük kayıp sizin için, Fenerli olmak bir ayrıcalıktır
De get gundiye bak. Bizim hiç derdimiz olmaz maç basladimi keyifle izliyoruz sizinkiler TV kırıyor sinirden 😂
Hiç olur mu ya 😅 bi bırak Allah aşkına Fenerden yiyeceksiniz diye hop oturup hop kalkıyorsunuz djdjs
Valla fener bir gram tehdit oluşturmuyor bize. 5 yıldıza az kaldı 😂😂
Bizde olan 5 yıldız :D sabredin bekleyin olacak ahdhaja
Sizinki hayal ürünü maalesef 😂😂
Siz de kendinizi böyle avutuyorsunuz 😌 saygı duyalım biz djdjs
Gundi busozleri kendi kendinize söyleyin bence şu an fenerlilerin %90 anca bu sözlerle avunuyor
Bu da Galatasaraylıların kuruntusu 😅
Alakası yok aç TFF resmi sitesini kaç yıldız var bak kendi hayal dünyamızdan uyanın artık yıllardır şampiyonluk yok hep yalan hep yalan
TFF neyi fenerin yararına yapmış ki, bunu yapsın sjdjs o yıldızlar bizim hakkımızdı ve zorunuza gitse de varlar :D var olacaklar
Sizin hesaba göre bizim tam 8 yıldızımız var biz boş işler peşinde değiliz
Lan onu bile kıskanmışsınız :D şike mike, yalan dolan bunların hepsi sizin işiniz cümle alem bilir sjdjs
Hahah sayende ne güldüm uzun zaman olmuş gulmeyeli sağol gundi
Gaddarla uğraşmaya başlayınca benim mesai başladı diyorum
Sen git belediyeyle uğraş
Üzerine niye alınıon ki bi tek senmisin gaddar
Ok tamam bye
Sinirlendi 😃😃
Percemlerimi duzlestirip şekil vermek isterken istediğim gibi olmaması üzerine 🥹
Oyşş 😅
Sabah işe kalkarken çalan alarmın beni o kadar sinir etmesi kadar bişey yok işte o zaman mesai başladı diyorum
Oyle bi seyim yok su aralar 😀genelde manita olunca oluyor bu dedigin... Gereksiz kiskancliklar, ilginc sorulaar 😅
Sabah kalkıp aynaya baktığımda o sıfatı görünce anlıyorum mesainin başladığını 🤣
İş yerinin kapısının önüne geldiğim de mesai başladı diyorum ))
Parmağı okutunca mesai başlıyor benim, klasik yani 🙄
İşyerinin kapısını araladigimda diyorum başladı bizim mesai 😀
Yatağımdan çıktığım andan itibaren mesaim başlıyor.
Sabah 6 da işe gitmek için alarm çaldığı zaman :d
Çocuklar uyanınca otomatik başlıyor 😆
Oyşş 🫠
🥰
Öğlen uyandığım anda sjhdhdjj
Öğlen uyanmak = 💖
Temizlik yaparken benim ruh halim
Foşur foşur 😅
Çalışırken patron başımıza gelip konuşmaya başlayınca
Patates kızatırken olabilir
Her gün kızartıyor musun
Haftada 1 😅
O zaman olmaz :D
Yemesi güzle ama beklemesi kötü 😅
Onun için, başkası beklemeli sjdjs
Her saniye mesaideyim
Kahve mi içtim gün başladı 😁
Gereksiz insanlar ve sorularıni dinlemek.
Kahvaltıdan sonra kahve içince kendime geliyorum
Yataktan kalkınca başlıyor mesai. 😃
Uyanıp yataktan kalktığım an başlar mesaim
Sabah işimizin başına geçince genelde diyorum
Sabah işimizin başına geçince genelde diyorum
Çocukları okuldan alırken
Kahve, içerken kllşş spor yaparken 😀
Aptal kimselere tahammül ederek.
Mesai yaparım ama kârımı verirlerse
Her günüm mesai zaten saat 4 olsada gitsem..
Kahve içtim 😅
Afiyet olsun 🌺
Teşekkür ederim 😊🌺
Telefon alarmı çaldı mı benim mesai başlar
Oyun oynadığım zaman
İşe başladığımda
Yataktan çıkmak zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?