Ya yaşımızı doğru söylemek zorunda mıyız, bir arkadaşım soruyo daa🙄?

Bir arkadaşım 3 ay sonra 25 yaşına giriyormuş diye depresyonda. evde, işte, minibüste, otobüste ve taksilerde (biliyorum burada içinizden radyolarda teyiplerde ve kasetlerdee dediniz. Bu şarkıyı bilecek kadar da yaşlıyım al işte) herkesi kimi görürse darlıyor.

Yaşını birkaç sene daha 24 söylese çok ayıp olur muuu?

Ya yaşımızı doğru söylemek zorunda mıyız, bir arkadaşım soruyo daa🙄?
Ya yaşımızı doğru söylemek zorunda mıyız, bir arkadaşım soruyo daa🙄?
Cevapla