Daha iyi tecrübe edinebilmemiz için çok az insanı gerçekten iyi tanımak mı, yoksa bir çok insanı azıcık tanımak mı daha iyidir❓?

Daha iyi tecrübe edinebilmemiz için çok az insanı gerçekten iyi tanımak mı, yoksa bir çok insanı azıcık tanımak mı daha iyidir❓?
Cevapla