Etrafa nefret saçan insanlar dahili hayatlarında ne yaşıyor?

Biraz önce açtığım konunun altına bir kız eziksin tipsizsin gibi vs. Vs. Şeyler yazmış oysaki konunun tipimi över hiçbir makalesi yoktu ben halimden memnunum mevzu kiminde ne dediği değil aslında mesele bu kişilerin etraflarına nefret saçarak ne kazandıkları kötü aile sevgisiz büyüme gibi şeyler neden oluyor olabilir ama benimde yaşadıklarım kolay değil ben kimseyle sarılmadım daha önce mesela başımı oksayan olmadı bu yaşta 2 araç sahibi oldum İzmir karşıyakada 1 daire aldım kimse maşallah helal olsun demedi ben şaşırmıyorum zaten olabilir kimse demek zorunda değil ama ben nefret kusan bi insan olmadım yani iğrenç değilmi insanların doğal görünümlerine laf etmek insan kendindendemi çekinmez anlamıyorum gerçi depremzede dolandiran insanların olduğu bir ülkede bunlara şaşırmamızda bizim kusurumuz yani söz sizde forum nasıl bi hayatları var bu insancıkların sizce 🤭
Etrafa nefret saçan insanlar dahili hayatlarında ne yaşıyor?
Cevapla