"İyi ki varsın" dedirten insanlar, samimiyetleri ve içtenlikleriyle fark yaratıyorlar. Kendine güvenen, ama aynı zamanda başkalarına saygı gösteren kişiler, genellikle insanı kendine çekiyor. Empati yetenekleri yüksek, dinlemeyi bilen ve karşısındaki insanı değerli hissettiren özelliklere sahipler. Ayrıca, zor zamanlarda bile yanında olduklarını hissettiren, güven veren insanlar da “iyi ki varsın” dedirtir. Bazen sadece varlıkları bile insanı huzurlu kılabilir. Kısacası, bir insanın içindeki iyiliği ve güveni yansıttığında, ona duyduğun minnettarlık büyür.
Karakterli ve dürüst olması bence basit şeyler bile insanı mutlu edebiliyor örneğin sevdiğin birşeyi hatırlatıp AA sen bunu seviyorsun demek ya da küçük bir işinin ucundan tutarak yardım edilmesi bazen insanı özel hissettiriyor böyle insanlar olunca içimden iyi var hissi geçiyor o kişiye karşı zaten hayat yeterince zor bir yer herkes için birbimizin dünyasını kolaylaştırıp güzelleştirmek lazım basit şeyler bile olsa
Yorulduğumuzda, artık kalkacak gücü kendimizde bulamadığımız anlarda elimiz, kolumuz bizim bir parçamız olabilen insandır. Kendine kör olduğunda ya da birtakım şeyleri görmeyi reddettiğinde, gözünü açabilecek insandır.
Sadakat Sabırlılık iyilik severlik Yaşam haklarına saygılı Tebessüm edebilen Nezaket Kibarlık Centilmenlik Annesine gösterdiği saygıyı tüm kadınlara gösteren Babasına gösterdiği saygıyı kendinden büyüklere gösteren Yaşlılara ve çoçuklara karşı merhamet sahibi olan
Özellikleri taşıyan kişiler iyi ki varlar İyiki hayatımızdalar ☺️ Çok saydım he😂😂😂