Kişilik & Karakter Erkekler neden 1 40-1 50 kız severler uzun sevmezler? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Cidden iyi görünseler neyse dicem ama uzun boylu kızlar her türlü daha iyi 1 65-1 75 arası yani kendimde dahil daha havalı ve güzel görünüyorlar Erkekler neden 1 40-1 50 kız severler uzun sevmezler? Cevapla Sevgi Soruları Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. ben boya göre seçmem 0 0 Yorumla
scarface0069 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 59% 1 yıl 1,55 ideal.. kilosu az, ince belli , dolgun göğüslü olan kızlar süper.. 0 6 Yorumla Soran 1 yıl Dayı ağzından su akıyor sakin ol🤣🤣 Yorumla scarface0069 1 yıl İşine bak çömez Yorumla Soran 1 yıl Dayı hayal ederken ayakta boşaldı kesin 🤣🤣 Yorumla scarface0069 1 yıl Çocukları pistten alalım 😄 Yorumla Soran 1 yıl Ben çocuk değilim sen yaşlısın 😅 Yorumla scarface0069 1 yıl Neyyy , meme miii😂 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl 1-40 ve 1-50 de aşırı kısa yalnız. Hadi 1.58 veya 1.60 olsa neyse. 0 0 Yorumla
raif1923 Takip Et Master Yaş: 50 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. uzun kızı kucaklayıp havaya kaldıramıyoruz 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Dayı senin yaş geçmiş hala kucak derdindesin😅😅😅 Yorumla raif1923 1 yıl yok zaten kadın kız işini bırakalı çok oldu da sordun diye yazdım 40ından sonra azanı teneşir paklar yeğen Yorumla
Çiçekkkgibi Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 635 cevap paylaştı. Kısa boy daha kadınsı bi özellik çünkü 0 3 Yorumla Soran 1 yıl Neresi kadınsı az bişey kilo alınca penguene dönüyorlar 😄 Yorumla Çiçekkkgibi 1 yıl Uzun boylular obez olmuyomu:d Yorumla Soran 1 yıl Bizim obez gibi görünmemiz için 100 kilo olmamız lazım ama 1 50 ler 55-60 kilo olsa bile kilolu görünüyor arkadaşlarımdan biliyorum Yorumla
leslie_123 Takip Et Xper 6 Yaş: 19 , eic 100% 1 yıl Gerçekten bunu bende çok merak ediyorum 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Hayir kalbi iyi olsun birde eline erkek eli degmemis olsun boyu onemli degil 0 1 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Kizlar boydan dolayi yalniz kalmaz Yorumla
mrfatbee Takip Et Master Yaş: 45 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. Kucakta gezdirmesi daha kolay olduğu için. 0 0 Yorumla
Freedown54 Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 97% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Ben seviyorum 0 0 Yorumla
can4169 Takip Et Xper 7 Yaş: 40 , eic 100% 1 yıl Okadarda az 1.65 0 1 Yorumla can4169 1 yıl Ben 1.77 1.65 ıyı Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Asla sevmem o boyda kız 1.60 aşağısı sevmem 0 1 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Senin boyun kilon kaç peki prenses sevgilin partnerin var mı Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
ben boya göre seçmem
1,55 ideal.. kilosu az, ince belli , dolgun göğüslü olan kızlar süper..
Dayı ağzından su akıyor sakin ol🤣🤣
İşine bak çömez
Dayı hayal ederken ayakta boşaldı kesin 🤣🤣
Çocukları pistten alalım 😄
Ben çocuk değilim sen yaşlısın 😅
Neyyy , meme miii😂
1-40 ve 1-50 de aşırı kısa yalnız. Hadi 1.58 veya 1.60 olsa neyse.
uzun kızı kucaklayıp havaya kaldıramıyoruz
Dayı senin yaş geçmiş hala kucak derdindesin😅😅😅
yok zaten kadın kız işini bırakalı çok oldu da sordun diye yazdım 40ından sonra azanı teneşir paklar yeğen
Kısa boy daha kadınsı bi özellik çünkü
Neresi kadınsı az bişey kilo alınca penguene dönüyorlar 😄
Uzun boylular obez olmuyomu:d
Bizim obez gibi görünmemiz için 100 kilo olmamız lazım ama 1 50 ler 55-60 kilo olsa bile kilolu görünüyor arkadaşlarımdan biliyorum
Gerçekten bunu bende çok merak ediyorum
Hayir kalbi iyi olsun birde eline erkek eli degmemis olsun boyu onemli degil
Kizlar boydan dolayi yalniz kalmaz
Göremiyoruz çünkü 🤭🤭
Erkekten erkeğe değişir
hoppalaaa daha güzel oluyor
Kucakta iyi olur da ondan
Kucakta gezdirmesi daha kolay olduğu için.
Ben severim
Ben seviyorum
Okadarda az 1.65
Ben 1.77 1.65 ıyı
Minyon hoş bazı şeyler için
Asla sevmem o boyda kız 1.60 aşağısı sevmem
Senin boyun kilon kaç peki prenses sevgilin partnerin var mı
Dogrh kişi olsun yeter
Bilsem
kucakta daha iyi oluyorlar