AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
47Cevap
doğmak asdfgfd :D
Senin hatan degil annenin Baba'nın hatası bu ben kendi yaptıgın hataları soruyorum
inat edip dışarı çıkmayabilirdim ama ben naptım sanki b*k varmış gibi dünyada pat diye doğuverdim...
Bukadar mı kotu ya Dünya'ya gelmek senin için
yooo çok keyifli :DD eğleniyorum ben öyle :D
E nesı hata bunun ozaman bu arada bu hatanı da telafi edebilirsin
o kadar masumum ki su hayatta yaptığım en büyük hata bile hata sayılmıyor gördüğün gibi :DD off su kendini beğenmiş tavrım gerçekten yaşamamam gerektiğinin bir göstergesi aslında :D ama ben inadına yaşıyacam sen de kudur kendi kendine :D
Yasasan bana ne yaşamasan cok ti ben nie kudurayım bu arada cidden dediğin gibi buyuk bir hata senin doğman tıpkı kalasnikofun icadı gibi
yaaaa simdi cevabımı en iyi görüş seçebilirsin :DD tezimi örneklerle kanıtladım...
Yok ben sana bir guzellik yapim Boğaziçi koprusu üzerinde Beylerbeyi ayaklarına yakın bir yer Ayarlim sen bizi bu ukalalıgından kurtar
sen de gel ben atlarken sen de su ön yargını marmaranın derinliklerine fırlat
Ben ön yargılı degilim ki 😊
ön yargın tavan yapmış ama sen farkında değilsin :D inan bana öyle...
Inan bana nötrüm tamamen objektif bakıyorum ki kaldıkı ön yargılı olmam demek kendimle meslegimle çelişmem demek olur bu yuzden önuargılarımı ben gömdüm
peki bana ukala deme cürretini nerden buldun sorabilir miyim?
kendimi beğenmiş tavrım Diyerek ukalalıgını onayladın bende bunu dile getirdim cünki yaşadığımız sosyal çevrede kendini beğenenlere ukala denir
Ben kendime istedigim muameleyi yaparim ama sen bana istedigin muameleyi yapamazsin bizim buralarda da kendinde her hakki goren basiretsizlere "patavatsiz " denir
Ben basiretsizmiyim patavatsızmıyım
KS ye uye olmam :(
Liseyi birakmak oldu
Cidden buyuk hata yapmıssın
Güvenmek :/
Al bir güven sorunu daha
inanmistim be :/
Fena fena ama Zararlı cıkmadın tecrube edindin işte be
sünnet olmak :p
Tembellik :/
Tembellik hataların en büyüğünü yapmıssın hafız
Hea öyle oldu hacı ya
Sen Hafız ben HacıNişantaşı'na bu Cemaatın sonu nola
Gel Adnan Oktar hocaya bağlanalım ben pisicik olurum sen p* :D
Aman Müslüm Fadime olmayalım da 😊
RTE taktı bir kere paralele, şu dönemde ilgi falan çekmeyiz biz seninle , şimdilik saklayalım elimizdeki kozu , ortalık duruldu mu bomba gibi düşeriz Türkiye'nin gündemine :)
😊😊😊E bizde bu dönemle ilgili yaratıcı bişeyler bulalım 😄
Fazla seks yapmamak
👏👎
şehir değiştirmek
Güvenmek
Guven guven yapılan yorumlarda cogu arkadaşımızın hatası güven neden guvenmek yanlıs oluyo insanlar neden güvensiz
Menfaat bukadar mı ön planda
Oyleymis demek ki
Yazık insanlığa nokta kadar menfaat için virgül gibi eğiliyoruz
Ziyani yok herkes kendi yerini belirliyor bu sayede
Haklısın bazen salla gitsin demek mantıklı
Aynen hangi birini adam edecen :)
Adam etmek yerine kıymetsizleri hayatımıza almayıp hayatımıza alacağımız insanları süzmeliyiz
Mumkun mertebe almamaya çalışıyorum ben bundan sonra ki yolum bu
Doğruyu görmüşsün ama lütfen bunu her daim hayatında uygula
Suphen olmasın
Harıkasın
Ankaraya gelmek
😊😊😊 Katılıyorum sana
Çok oldu
En büyüğü ne?
bir kaç kişiye güvenmem
Vurgun yemissin yani
vurgun ne ya? bir kadına güvendim sonra çok pişman oldum
Zararı oldu anlamında vurgun yemek
ok.
Umarım tecrube edinmissindir vede daha dikkatli olmayı ögrenmisindir
Öyle oldu
Satın alamayacağın bir tecrube sahibi olmussun telefisi imkansız zararların içine girmeden tecrube sahibi olmussun kıymetini bil
Evet öyle. çok teşekkürler
Rica ederim
Eskileri ozlemek
çirkin doğmak
güvenmek
Yorumların yarısından fazlası güven hatası neden boyle?
Doğmak
Yaşamak 😀
Aşık olmak
Yanlış tercih yapmam
Risk almışsın bunu hata olarak gorme
kavgada adam vurmam
Vurmak vurulmak kavganın içeriğinde var keske kontrollü olabilsek
Doğmak?
Sacma bir cevap oldu doğmamın nesi hata
Benim açımdan bir çok şeyi
Senden mi Kaynaklı bu hatalar aile ve çevre den mi
Hepsinden biraz
Enterasan
Öyle
Hata lüksün var mı hala?
Sanırım var
Dikkat etmek vede temkinli olmak zorundasın zira hata lüksüm var diyosun ama şunu unutma Allah telafisi imkansız hatalar yaşatmasın
Haklısın
Aynı Hatay'ı tekrarlamayacak demi
okumamak
İlginç
neden okumayan insan çok
Hata degil aslında bu sadede yanlış tercih
hatam yok :D
Çok mu iddalı oldu ne eger cidden yoksa başarılarının Devamını dilerim vede bunun sırrınıda bizimle paylaşmanı isteriz
basarimin sırrı risk almayıp ot gibi yasamak
O zaman Hayattaki çıtamız hep düşük azcık aşım kaygısız başım muabbeti risk olmadan başarı olmaz
basari. degisir. baya iyi bir okulda okuyorum zekiyimdir
Eger okul okumakla başarı gelseydi ben yurt içi lisans yurt dışı Ylisans ama inan iş hayatına başladığım gün teori 10 pratik ise 0 dı pratiği geliştirmek için olmadık işler yaptım buyuk riskler aldım vede cok sukur başardım sayılır yani şunu demek istiyorum başarı risk olmadan imkansız tekdüzelikle sadece yerimizde sayarız vede ilerde bunun en büyük hatamız OLDUĞUNU acıda olsa fark ederiz
ben de oyle bir haldeyim ki tıp fakultesi bitiyor ama istedigimin bu olmadıgını dusunmeye basladım. cok yiprandim bunun yerine yapabilecegimi bildigim bisey olsa bırakabilirdim
Bence karar vermelisin mutlu mu olmak istiyosun Başarmak mı istiyosun once bunun ayrımını yapmalısın
mutlu olmamin yolu yok
Hadi ya sacmalıyosun bence mutlu olmamın yolu yok nedemek su hayatta imkansız denen bişey yokken senin nie mutlu olmanın yolu olmasın
Sadece istemen yeterli mutlu olmayı gerisi detay
Sevmekkkk
yanlış kızı sevdim
Buraya yazmak.