Önemli biri olma derdiyle utanç verici olma korkusu arasında yaşıyorum ya siz?

Bir gün sonra yaptığım, yazdığım, konuştuğum her şey çok utanç verici gelebilir. Ama var olmak istiyorum ben de. Bir yerlerde iz bırakmak istiyorum. Mesela bu gereksiz sitede bile anonim kalmak yaptığım şey. Gizlilik utanmamak için var değil mi zaten? Siz nasıl var oldunuz mesela? Gerçekten soruyorum bu hayatta nasıl var oldunuz? Kimsiniz mesela, kimdiniz ya da? Kim olamadınız peki? Olamadıklarınızdan utanmak kimlere müstahak da sizler tenzih edildiniz?

Önemli biri olma derdiyle utanç verici olma korkusu arasında yaşıyorum ya siz?
Cevapla