Eski sevgilim beni unuttu mu nasıl anlıyacağım? Ne yapmalıyım lütfen yardım edin ne olur!

3 aydır beraber olduğum kişiyle . otelde yeni tanıştığım biri yüzüden ayrıldık onu aldattığımı düşündü ama sadece otelde tanıştığım biriyde ve çocukla konuşmuşluğumuz bile yok snra o bana bu çocuğun kim olduğunu sordu ve ayrıldık. ilk 2 hafta önemsemedim ayrılk bitti dedim snra onu özlediğimi ve ondan başka kimseyle olmak istemediğimi anladım ona ulaşmaya çalıştım mesaj attım o onu üzdüğümü ve onu aldattığımı syledi. ben yin e pes ettim aradn 1-2 hafta daha geçti ben telefonundan ona sürekli mesaj atıp durdum o bir süre cevap vermedi snra . annesi beni aradı ve annesiyle konuştuk annesi iilk ayrıldığımız 1 hafya boyunca onun kötü olduğunu yemek bile yemdği gibi şeyler söyledi snra 3 gün snra o beni aradı konuştuk ve bana sorunun sadece o çocuk olmadığını onu bazen küçümsediğimi ve ona kötü davrandığımı söyledi benden değişmemi istedi. bana telefon konuşmasından önce başka bir kızı sevdiğini söylemişti telefon konuşmamızda bu kızın kişiliğinden bahsetti bende senin olmanı istediğin kişi olamam beni ben olduğum için sevdiğini söylerdin dedim. o kız kimse onunla çık o zaman beni neden aradın daha fazla üzmek için mi dedim oda hala anlamadın mı o kız senin olmanı istediğim kişi o kız gibi ol .. öyle biri yok aslında dedi. ben kıskanç biriyimdri ve o bunu bilirdi ve bunun bazen hoşuna gitiğini ama abartmamı söylerdi. biz tekrar tartıştık telefonda ve bana tekrar beraber olamayız eskisi gibi olamayız hem artık nasıl görüşücez dedi( başka bir şehire giti) [ama yakın.] ve artık ben değiştim beni daha fazla kıskanırsın ben değiştim , daha fazla üzülürsün dedi telefonda ağlamaya başladım ve o zaman hayatından çıkıyım bitsin herşey dedim. oda buna gerek yok dedi. o zamn beneden ne istiyorsun dedim. snra sana olan güvünmi kaybettim ve eskisi kadar sevmiyorum dedi. bende beni o zamanlar gerçekten sevseydin sevgin azalmazdı demekki beni hiç sevmemişsin dedim o da HAYIR!'' SENİ SEVDİM seni gerçekten sevdim biliyorsun dedi . snra ben o zman bitsin herşey beni hiç tanımamışsın gibi olucak birbirimizn haytından çıkalım birdaha eskisi gibi olamıycaz dedim. oda başından beri sana ne anlatmaya çalışıyorum dedi. ve telefonu kapattık. 14 gün falan geçti onu deli gibi özlüyorum ben onu istiyorum ne yapıcam bilmiyorum belki hala bir uumut vardır ne yapmalıyım mesaj atsam desem olmaz çünkü hayattıneden çıkıcam dedim.ne yapmalıyım unut diyorum kendime ama onu unutamıyorum o beni unutumu hiç bilmiyorum ve bunu nasıl öğrenicem.
Eski sevgilim beni unuttu mu nasıl anlıyacağım? Ne yapmalıyım lütfen yardım edin ne olur!
Cevapla