Kişilik & Karakter Sabah uykunuzun bölünmesinden sinir olur musunuz? Çileklisüt_34 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 04 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Ben şahsen nefret ederim söverim bütün gün Sabah uykunuzun bölünmesinden sinir olur musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Askiyasamak Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı. Merhaba, buna sinir olmayan yoktur bence yani şahsen ben de sinir olurum böyle bir durumda. 0 0 Yorumla
Selinaorselin Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl En en en nefret ettiğim şey uykumun bölünmesidir 😐 0 0 Yorumla
deli_manyak37377 Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 102% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 489 cevap paylaştı. Artık sinir olmaktan vaz geçtim uykuya hasret kaldım 0 0 Yorumla
Arda1966 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 33% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı. Tabi olunmaz mı, belki o tatlı rüyamın en güzel yerinde uyanıcam 0 0 Yorumla
curlyboyyy Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl En sinir olduğum şeylerden biri 0 3 Yorumla Çileklisüt_34 1 yıl Tm soğuk su döksünler bide Yorumla curlyboyyy 1 yıl Sana doksunler Yorumla Çileklisüt_34 1 yıl Sonra 2. dünya savaşı çıksın Yorumla
Sormalarageldik Takip Et Master Yaş: 30 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. Sabah uyanmaktan nefret ederim 😂 0 0 Yorumla
Cavendish Takip Et Master Yaş: 42 , eic 76% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Yıllardır alışkınım buna. 0 0 Yorumla
Hendestra Takip Et Master Yaş: 29 , eic 80% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 831 cevap paylaştı. Cinayet sebebi gibi bir şey 0 0 Yorumla
isimsizjargon Takip Et Master Yaş: 36 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Mecbur bölünüyor, iş hayatı yüzünden 🤦🏽♂️ 0 0 Yorumla
NoiseMan Takip Et Master Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Kesinlikle öfkelenirim 0 0 Yorumla
UmutYU Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 499 cevap paylaştı. uyandın mı canım 0 0 Yorumla
Bizden_Söylemesi Takip Et Master Yaş: 42 , eic 98% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,6b cevap paylaştı. Acil bir şeyse olmam 0 0 Yorumla
bunasııladam Takip Et Master Yaş: 36 , eic 34% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı. Evet olduk diyelim 0 0 Yorumla
Tatlı_nur Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 370 cevap paylaştı. Olurum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Merhaba, buna sinir olmayan yoktur bence yani şahsen ben de sinir olurum böyle bir durumda.
En en en nefret ettiğim şey uykumun bölünmesidir 😐
Artık sinir olmaktan vaz geçtim uykuya hasret kaldım
Tabi olunmaz mı, belki o tatlı rüyamın en güzel yerinde uyanıcam
En sinir olduğum şeylerden biri
Tm soğuk su döksünler bide
Sana doksunler
Sonra 2. dünya savaşı çıksın
Neyle bölündüğüne bağlı
Sabah uyanmaktan nefret ederim 😂
Yıllardır alışkınım buna.
Uyanıp geri uyumak çok hoşuma gidiyor
Uzun süredir bölen yok iyiyim valla
Cinayet sebebi gibi bir şey
Mecbur bölünüyor, iş hayatı yüzünden 🤦🏽♂️
Kesinlikle öfkelenirim
Olurum tabi acik kahverengi salvarli
Bolunnme sekline göre değişir o :))
Elbette
Evet ama mecbur
Erken uyandıran libido var sağolsun
Bazen
uyandın mı canım
Acil bir şeyse olmam
Evet olduk diyelim
Olurum
Evet hemde çok
Evettt
Nefret ederim
Aşırı derecede