Sanki üstümde çok ağır bir yük varmış gibi hissediyorum nefes alamıyorum.

Sanki üstümde çok ağır bir yük varmış gibi hissediyorum nefes alamıyorum.

Ben bu duyguyu çok fazla hissetmiyorum özellikle üstünde bir yük varmış gibi hissetmiyorum ama insanlar bazen öyle davranışlar içerisine giriyor ki insanın üzerine baskı oluşturmak ya da işte niye evlenmiyorsun niye şöyle yapmıyorsun niye böyle yapmıyorsun ne zaman evleniyorsun saçma sapan düşünceler içerisinde oluyorlar
Cevap
11Cevap
Hayırdır noldu anlatmak iyi gelir... uykusuz musun, bir sey mi var gerçekten soruyorum laf olsun diye değil
Teşekkürler
Uyuyamıyorum zaten canım sıkkın sürekli
Uykusuzluk çok etkiliyor psikolojiyi destek almaktan çekinme
Desteklik bir durum yok galiba benimkisi maneviyat eksikliği
Vereyim sana tespih çek zikir 😀
Teşekkürler sorman beni mutlu etti sizi hep zaten ince ruhlu düşünceli biri olarak düşünüyordum öylede çıktınız
Teşekkür ederim gördüğüm bildiğim birisin detayi okuyunca üzüldüm İyi ol hep iyi ol
Rica ederim
Sizde iyi olun iyi kalın
evet var maalesef
Zaman zaman çok oluyo bu his. Aslında tamamen insanların yaydığı kötülük, kötü düşünceleri onların enerjisi ağırlık yapıyo ve modumuzun düşmesine sebep oluyo.
Hissettiğim zamanlar açık havaya çıkıp derin derin nefesler alıyorum, denemelisin.
Denerim
Seni dinlendiren bir müzikte dinle. Umarım iyi gelir.🌺
Şiir Dinliyorum şu an
Hangisini?
Şükrü Erbaş - Ömür Hanımla Güz Konuşmaları
Güzelmiş, iyi gelir dinlemek.
Bunu günde 1 defa dinlerim
Güzel şiirmiş baktım da
Mutlaka dinle sesli dinle
Dinliyorum🌺
Bittikten sonra nasıl olduğunu söyle
İçimden geçenlerin şiir olmuş hali gibi.
Evet o ağır yük birilerinin verdiği kötü enerji. Bana karşı sürekli kötülük besleyenlerin iğrenç enerjisi
Hoşlanmadığım insanlardan uzaklasamayinca ben öyle oluyorum.
Her zaman hissediyorum o yükün gittikçe ağırlasmasi özellikle
Bunu duymak biraz iyi geldi bir ben değilmişim
Boş tatava yapmada yaşa. Milletin kolu bacağı yok her şeyin tam rahat batıyor resmen
Evet hissediyorum her tarafım yağla bezenmiş gibi😪😪
evet hissediyorum bazen öyle bi an geliyor ki kötü oluyorum ama sebepsiz yere kendimi sakinleştirmek için sadece müzik dinliyorum ve bir sigara yakıyorum bazen de beni mutlu eden anılarımı hatırlıyorum
Geçmiş olsun bilirim o hissi🥲
Öneriniz nedir
İşte yapabilsek böyle kafamızı yanımıza almadan dışarda yürüyüş yapmak 🙄
Bende genelde alışveriş yapınca geçiyor kısa süreliğine
Bende yıllarıdır var
Karamsarlık mı oluyor bu bilemedim😀
Bende bilmiyorum ama halledicem
Umarım halledersiniz bi an önce
Teşekkürler
Evet abdest al öyle zamanlarda
Teşekkürler
Hayır hissetmiyorum. Sana birşeyler olmuş 😕
Ne olmuş bana
Tuhaf tuhaf sorular
Ne varmış sorularımda Pumpikin hanım
İyi değil gibisin Memati bey
Ben 2016 dan bu yana hiç iyi olmadım ki zaten iyi kötü denilen kavramalarada inanmam
Ohooo sen ölmüşsün diriltmek lazım bi jjdfd
Nasıl olacak o asdfhjasdf
Bir şampanya ile 😅
Alkol kullanımıyorum ama napacaz
Kaçak çay olar mı? Jsjdsj
O olur evet
İyi geceler o zaman 🥂🍾
İyi geceler
Yook. Aci yok Rocky acı yok. 😂🤷
Rocky gibi olsaydık iyidi asdfhjasdf
Bilgim dahilinde konusacagim. Depresyon başlangıcı olabilir. Bu şekilde devam ederse, surekli uyuma isteği, iştah kesilmesi vb. Mutlaka destek al. Onun disinda, yürüyüş yap, doğaya cik deniz havasi al. Gecmis olsun, şaka bir yana.
Teşekkürler dikkate alıcam Pembe
Rica ederim rassy
Oldu olmazmııı.. İnşirah suresi oku
Teşekkürler
a neden ya noldu
Son birkaç yıldır bu böyle
Benimki beni boğuyor
Ben depresyondamıyım asdfhjasdf
Depresyona giren erkekmi olurmuş asdfhjasdf
Olmaz tabi erkek adamın canı sıkılır balkona çıkar bir sigara yakar yoldan gelen geçeni izler
Bize başka seçenek bırakmıyirlar çünkü
İçinde bulunduğumuz şartlar
Çok oldu
Ben çökmedim benimki başka bir şey sadece adını koyamadım
Ee ne öneriyorsun
Tamamda ben kendimden başka ne kimseyi severim nede düşünürüm :D
Bilmiyorum gerçekten
Teşekkürler yinede
Eyvallah
Fazlasıyla ama halledecez
He ya var öyle hissler
hayır gayet enerjiğim bu ara
Evet yaz gelsede su montları bir atsak
Son zamanlarda öyle hissetmeye başladım kendimi hiç iyi hissetmiyorum
Bir kaç yıldır benimle beraber.
O havalardan oluyor biraz
Bazen, sonra bir bakıyorum alkolüm bitmiş.
Evet hissediyorum
Evet son zamanlarda bu hiss fazlasıyla var
Zaman zaman evet
Ne ise onu bul ve o duyguyu yen
That's me 🩷💙
Anlamadım
Yani aynı ben demek istedim aslında bir de ufak bir arcane göndermesi
Bol bol dua oku
Teşekkürler
Evet
Hayır
Hayır
Çanta taşırken
Hep...
Bazen hissediyorum.
Evet öyle
Hayır
Bazen aşko
Var tabii final haftam😞
Varr
Bazen
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?