Güncellemeler
1 yıl
Herkese çok teşekkür ederim, önce bir güzel sessiz ağladım 😅 kalkıp elimi yüzümü yıkadım üstümü vs falan değiştim. Şimdi de oturdum çerez yiyorum. Modum yerine geldi gibi teşekkürler herkese
Aramak istediğim, açıp telefonda saatlerce ağlamak istediğim biri var ama onu da yapamam çünkü konuşmama kararı aldık. Onu aradıktan sonra bile kendimi kötü hissedeceğim belki de. İçimde beni yalnız bıraktığına ve çabalasaydın böyle olmazdı düşüncesi elimi kolumu bağlıyor. Evde yalnızım diye konuşup ağlayamıyorum bile. Kendimi çok yalnız hissediyorum aileme de açmak istemiyorum beni tanıyanlara da. Ben güçlü de olmak istemiyorum artık.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ağlamak istiyorsan ağla. Ağlamak insanı rahatlatır. Sinirlerini, duygu durum bozukluğunu, hayal kırıklıklarını yumuşatır.
Şu an açıkçası ağlıyorum bilerek buraya yazdım çünkü boş durunca daha kötü olup donuklaşacaktim. Ağlamak istedim
Ağla ve rahatla, umarım iyi gelir.
Teşekkürler
Rica edərim.🫶🏻
Kendini tutma ağla.
Unutma her şey geçiyor. Bu da geçecek.
Geçeceğini biliyorum aslında anlatsam bu ne şimdi neye ağladın da deyip gülünür ama içimde hep bir rahatsız, huzursuz bir yön var
Herkesin kendine özel bir hikayesi vardır. Dışarıdan bakınca saçma görünebilir, ama önemli olan senin nasıl hissettiğin. Üzülüyorsan vardır bir sebebi.
Teşekkürler sanırım kendimi tam olarak güvenli alanda teslim edecek birinin varlığı eksiği var bende. Gözümü stressiz olarak kapatacağım birilerinin varlığını istedim sanırım. Etrafımda bunu sağlayan ailem ve arkadaşlarım olmasına rağmen ben kendimi keşke kimseyi yormasam diye sıkıyorum
O kişi sensin. Öz şefkat bu hayattaki en kıymetli şeylerden biri. Bunu başarırsan çevrendeki insanlara kendini açmanın onları yormak değil, onlara yakınlaşmak olduğunu görebilirsin. Her zaman güçlü olmak zorunda değilsin.
Bunu biliyorum. Benim için canı gönülden çabalayan insanlar var farkındayım, onlar için birşeyler yapmakta beni mutlu ediyor. Ama bazen yetemiyorum kendime. Her işinden alikoydugum kişiye karşı mahcubiyet hissini asamiyorum
Olay o kişilerle alakalı değil. Sen kendine yeterli alanı tanımıyorsun. Belki korkuyorsun, belki başka bir şey. Kendi iç sesine kulak vermeyi dene. Düzelecek her şey.
Kendi iç sesimi duyamıyorum maalesef. Durmadan çalışıp hic kimseye odaklanma dan devam etmek istiyorum. Bu ruh halimden depresif biriymisim gibi anlaşılmasın aksine pozitif enerjisi yüksek biriyim ama ara ara da olsa ani yalnızlık hissi beni kaplıyor.
Duygularını bastırıyorsun işte, ben de o hataya düştüm. Duygularının sana ayak bağı olacağını düşünüyor olabilirsin hayatında. Ama emin ol duygularını bastırmak ilerde çok daha büyük sorunlar açıyor başına. İç sesini duymuyorsan bile hislerine kulak ver, onlar senin kendi sesinin yansıması aslında.
Duygularımı bastirsam da verdiğim tepkiler bana fayda sağlamayacağı için tepki vermiyorum. Hiçbir zaman bir faydasını göremedim. Hep mantigimla hareket etmek zorunda kaldım hem pişman da ettirmedi. Duygusal çok az hareket etmişliğim vardır onlarda pişman oldum
Duygularınla hareket etmek farklı, duygularınla yüzleşmek ayrı.
Yüzleştiğim zamanlar oldu tabi ki. İçimde bastırdığım duygular olduğunun farkındayım. Aslında çevremdeki insanlar da biliyor bu ruh halimi. Çünkü bazen tepkisiz kalabiliyorum gerçekten beni üzen şeye karşı.
Farkındalık varsa zamanla çözüm de gelir. Umarım daha iyi olursun:)
maddi durumu uygun ise özelde değilse devlette psikiyatriye iyi geliyor
Şu an stresli bir andan geçiyorum açıkçası sürekli olan bir ruh hali değil
Zaten ona da iyi gelir. Bu yoğun süreci anlatman gerekiyor. atlatman gerekiyor, psikolog randevusu al ya da. anlatırsın o dinler yargılamaz akıl verir
Teşekkürler bunu düşüneceğim biraz psikologa gitmeyi başta kabullenmek lazım ben sözlerle ikna edilen biri değilim, ilaçta kullanmak istemiyorum açıkçası.
psikolog ilaç yazmaz içini döker rahatlarsın
Kız kardeşim psikolog. Mesele anlatmak değil ben zaten anlatıp konuşmak istemiyorum. İçimi dökmek beni rahatlatmadi hiçbir zaman. O yüzden bana çözüm olarak gelmiyor
hayırlısı iyisi olur umarım
Teşekkürler yine de sağolun
🪷🏵💐🌻🌺
Sorun ne? Böyle neden hissediyorsun
Hiç yalnız olmama rağmen yalnız hissediyorum. Ailem ve arkadaşlarım bana destek olsa da sevgilerini hissetirse de yine içimde bir boşluk var dolduramıyorum. Kendimi karşısında salıp ağlamak sığınmak istediğim biri olsun istedim sanırım bilmiyorum
Sen kendin gibi birini arıyorsun anlaşılmak istiyorsun
Evet olabilir ama bulmak ve aramak için hiçbir çabaya girmiyorum. Birini tanıyabilmek için adımlar atamıyorum ve içimden de gelmiyor
Çünkü sana göre herkes aynı
Birkez yanlışları bile bile kabullenip adım atmak istedim. Sonra zaten yine de gerçekle yüzleştim. Aslında kendime itiraf edemediğim şeyde buydu. Ben baştan biri bildiğim halde bütün olmazlara rağmen tanımak istedim. Bütün bunlara rağmen onca şeyi göz ardı etmeme rağmen yine de adımı atmadı. Yüzleştiğim şey yanılmamis olmaktı
Benimle dertlesmek istersen dinlerim
Çok teşekkür ederim ama anlatmaktan ziyade ağlamak istiyorum sadece anlatmaya kalksam ne anlatacağım diye de bilemiyorum
Anlatmak isterseniz sizi dinlemek isterim
Teşekkür ederim ama ne anlatacağım da belli değil. Yazdıkça ağlıyorum saatlerdir tutuyordum kendimi
bir şey anlatmanıza gerek yok ama böyle yalnız da kalmanızı istemem bu durumda
Teşekkürler sağolun. Aradığımda beni dinleyecek ailem ve arkadaşlarım var açıkçası ama farklı bir yalnızlık bu içimde adını koyamadığım ya ben yapmasam şu halleder dediğim de aklımda artık yük olur muyum hissi olsun istemiyorum. Ne ailem ne de arkadaşlarım bana öyle bir hissiyat vermedi ama ne zaman birinden bir yardim istemek durumunda kalsam kendimi çok kötü hissediyorum karşı taraf ne kadar nazik olsa da
İnsan sosyal bir varlık ama aynı şekilde ihtiyaçları olunca sende onlara destek oluyorsun ve kimsenin senin yük olduğunu düşündüğünü sanmıyorum öyle olsa tavırlarından anlardın buna emin olabilirsin. Yinede konuşmaya ihtiyacın olursa bana istediğin zaman yazabilirsin bilmiyorum faydası olmaz belki ama en azından çözüm bulmaya çalışmış oluruz
Çok teşekkür ederim bir çözümden ziyade açıkçası hiç tanımayan insanlara yazmak Belki daha kolay geldi
O zaman yazmanızı bekliyorum
Şu an bu şekilde sadece yazmak iyi geliyor teşekkürler
Tamam probleminizi anlatmayak mısınız
Problemlerim yok aslında sadece kendimi çok yalnız hissediyorum bazen. Tamamlanmamış şeyler hissediyorum içimde
Böyle kaybolmuş gözükmeyen insanların farkına varmadığı gibi mi?
Ne gibi?
Birilerinin seni fark etmesini istemek gibi
Aslında dediğim gibi yalnız biri değilim. Anlaşılır ve net biriyimdir de. Sadece bazı zamanlarda böyle sessiz sakin salmak istiyorum kendimi zararsız
Çok sık olan bir şey mi peki bu
Yok çok sık olan bir şey değil aslında. Hatta şu an komşum (aynı zamanda iş arkadaşım geldi) geldi. Hemen modumuz yükseldi sarma getirmiş artık modum yüksek
Hmm evcil hayvan sahiplenmeyi düşündün mü hiç
Bir ara düşündüm ama evde yapabilmem imkansız açıkçası. Temizlik noktası ve ekstra sorumluluklari benim için çok sıkıntı açıkçası
O konuda haklısın ama mesela tüy sorunu falan çok olmayan bir kedi sahiplenebilirsin tabi çalışma durumunu falan bilmiyorum ama bende var mesela inanılmaz iyi geliyor
Evim 1+1 ve mutfak Amerikan mutfak tarzı. Diğer haliyle ben temizleme noktasında yapamam maalesef kumunu falan. Ve yoğun çalışıyorum çok ihmal etmiş olurum yazık hayvana
O zaman öyle bir topa girmenin bir mantığı yok bu arada böyle düşündüğün için sağol yüreği güzel insan
Teşekkürler. Kedileri çok severim hatta ilk yalnız yaşamaya başladığımda almak için ona uygun süpürge falan da aldım ama ailem biliyor ben biraz fazla hassasım ve evin içinde anı hareket eden şeyler beni korkutuyor. Özellikle uykudayken sesler duymak ve yanıma gelmesi beni korkutur
Bunları aşarsın bir hafta içinde temizlik konusunda ve ilgilenme konusunda sıkıntı var onları aşmak sıkıntı yoksa tam sahiplenecek birisin uygun ortamda
Maalesef ya. Önceden evimiz müstakildi sürekli etrafta kediler vardı ama evde yapamıyorum ben. Kumunu temizlemek, maması, hastalığı vs falan. Kaldı ki çok kafaya takarım ona bir şey olursa. Psikolojik olarak çökerim
Hassas bir kalbin var belli zaten o iyi niyetli de bir insansın inşallah karşına senin gibi güzel insanlar çıkar her zaman. Evcil hayvan fikrini auta atıyoruz o zaman
İnşallah teşekkürler. Sağolun
Siz sağolun birşeyler olursada yorum burada duruyor buraya yazarsınız memnun oldum tanıştığımıza
Çok teşekkür ederim. Sizde aynı sekilde. Şu an iyiyim açıkçası arkadaşımın gelmesi iyi geldi. Burnun kızarmış neden ağlayıp kafaya taktın diye kızdı biraz bende güldüm geçtim. Zaten geçti de hallederim dedim merak etme diye
Ayrıca insanlara yük olduğunuzu da düşünmeyin sizin gibi arkadaşları olduğu için çok şanslılar
Teşekkürler çok naziksiniz. Aslında çevremdeki insanlara sahip olduğum için ben şanslıyım diye düşünüyorum. Bu dünyada benim en büyük nimetim oldu sanırım
Demekki mevlam hep gönlünüze göre insanları karşınıza çıkarmış o yüzden bence hayatınızdaki güzel şeylerin değerini bilin özellikle de kendinizin
Teşekkürler, siz bu şekilde söyledikçe mahçup oluyorum bu denli sözleri hakedecek biri olduğumu düşünmüyorum. Kendime karşı güvensiz değilim ama bu ovgulere o denli mazhar değilim
Özgüvenli olmakla alakalı bir durum yok kendini tanımakla alakalı bir durum iyi yönlerinle kötü yönlerinle kendini tanıyıp kabullenmen gerekiyor durum tam olarak bu. Birde aşırı duygusal birisin ve tahminimce sosyal hayatın pek yok ev iş yoğun tempo da seni bunaltıyor olabilir
Maalesef sosyal aktivitem yok. Eskiden vardı ama farklı bir şehirde daha çok iş odakli çalışıyorum ve yoğunum. Ara tatillerde bir yerlere gidiyorum sadece. Geri kalan hayatım ev iş.
Bence sizin için bu büyük bir problem kendinize alan yaratmanız gerekiyor taş değiliz insanız biz
Evet aslında beni bu bunaltıyor ama günlerim yoğunluktan dolayı o kadar hızlı geçiyor ki tatil günüm neredeyse hiç yok. Her gün çalışıyorum ve gücüm yetiyorken para biriktirmek istiyorum. Köşede birikimim olmayınca daha da çalışmak istiyorum.
Anlıyorum seni haklısın da ama kendini ihmal etmek sana kazandığından çok daha fazlasını kaybettirir bunu unutma bazı şeyleri zamanında yaparsan anlamı olur gerisi pişmanlıktan başka bir şey getirmez
Bu sene böyle çalışmayı göze aldım artık inanın geri dönemem. Az çalıştığım dönemde de sorunlarım, üzüntülerim oluyordu. Şu an gücüm yetiyorken çalışmak istiyorum açıkçası. Kendimden başka sorumluluğum yok. Evde beni bekleyen yok. Haliyle bu sene ne kadar birikim yapsam o denli kâr benim için.
O zaman kendinize evde yapabileceğiniz bir aktivite bulmanız gerekiyor
Bir ara boyama işine sardım kendimi iyi geliyordu şimdiler evde spor yapayim diye pilates seti falan aldım ama onda da daha yeniyim
Birkaç şey daha bulup rutine bağladık mı bence büyük ölçüde problemleri halletmiş oluruz
Kusura bakmayın bu arada gece çalışıyorum o yüzden geç yazıyorum size yoğunluk oluyor bazen
Ya bende farkındayım hobi edindikce daha iyi hissedeceğimi ama şöyle bir durum da var insan her zaman sonsuz mutluluğa sahip olamaz ki. Ben bazen birşeylere üzülmüş olmayı sorun etmiyorum. Kendimi evdeyken geliştirmek istiyorum. Kitap okumayı seven biriyim mesela ama bu aralar hep telefonda dolanıp duruyorum aslında istesem yine şu boş saatlerde okuyabilirdim. Kendimi dini konularda geliştirecek şeylere odaklanabilirdim ama ben Instagram da dolanıyorum, dizi vs falan izliyorum ara ara. Yani aslında evdeki o boş saatlerim verimsiz
Onu şöyle yapalım kaç saat boşun varsa ev içinde sana program yapalım ona göre hareket et belki böyle bir düzene girmiş olursun.
Estağfurullah neden sorun edeyim incelik edip yazıyorsunuz. Rahatlattiniz beni. Benim zaman ayırdığınız ve vaktinizden aldığım için kusura bakmayın demem lazım asıl
Yok olur mu öyle şey hanfendi herhangi bir rahatsızlık vermediniz aksine tanıştığımıza sevindim
😅😅 sorunda o işte doğrusunu biliyorum ama yapmıyorum. Nasıl yapacağımı bilmiyor olmamdan değil yapmayı isteyip yapmamak 🫠
Hmm sanırım sana birazcık dışardan müdahale gerekiyor 😅
Aynı şekilde. Şimdi burada biraz farklı bir algı var. Biriyle konuşmak vs falan farklı bir yere çekilebiliyor ben o konuda biraz dikkat etmeye çalışıyorum sizden yana bir rahatsız hissi oluşmadığı için bende rahatladım. Teşekkür ederim bu yüzden
Öğretmen olmam ve öğrencileri sürekli çalışma düzenine ayarlamam dışında sorun yok 🫠 bende biraz şey var bir fikre tam olarak odaklanmadan yapamıyor olmak. Yani doğrusunu biliyorum sonuçlarını da biliyorum. Yaptıkça bana olan artılarını da biliyorum ama başlama fitili bende kolay oluşmaz.
Seninle bir süre arkadaş olalım o zaman ne dersin sen belli bir düzene girdikten sonra sohbeti bitiririz en azından bir şekilde düzene girmiş olursun
Ne gibi olacak ama benim tempom yoğundur ve ben hala internette dolanıyorum 😅 çoğu zaman 3 gibi yatıp sabah 7.30 uyanıyorum sonra iş güç vs
Benim çalışma saatlerim bunlar sizin çalışırken de uyuyorum
Beyefendi yalniz sabah 8- 8.30 da evden çıkıyorum akşam 8 e kadar ve üstelik çoğu zaman evde işlerim devam ediyor 9 a kadar. Ve her gün farklı saatlerde olsa çalışıyorum
Tam olarak benim aktif olduğum saatlerde müsaitsiniz yani güzel bir şey bu bence anlaştık sizinle
Ne iş yapıyorsunuz? Yazılım mı?
Hayır maalesef tekelciyim
Garip ilk kez bir tekelciyle konuşuyorum. Sanırım fazla önyargılıyım. Bu şekilde bir konuşma tarzı beklemezdim sanırım
Bende içine girene kadar sizin gibi düşünüyordum çünkü her zaman asık suratlı ters insanlar var o yüzden haklı bir önyargınız var
Ondan değil açıkçası ben dindar bir hayat yaşayan biriyim, alkol orada dursun ağzına sigara dahi sürmemiş biriyim açıkçası. Ve çevremde son bir seneye kadar hiç içen tanıdığım dahi yoktu. Ki hala yanımda içen biri olmadı. O yüzden bilmediğim bir alem gözüyle bakıyordum biraz ondan
Hmm haklısınız yine. Peki sizinle anlaştık mı 🤝
Yani pek uğramıyorum buraya. Düzenli yazma sorumluluğu beni strese sokabilir 😅 çünkü dediğim gibi yoğunum maalesef
Düzenli konuşmamıza gerek yok sonuçta sadece sizin hayatınızı düzene sokmak için konuşacağız
Konuşup vakit ayırdığınız için teşekkür ederim ama dediğim gibi ara ara olsa bir konuşma hali bir başka rutine dahil olmak benim için zor. Beni düşünerek dahi olsa söyleseniz de üzgünüm bir ara ara da olsa konuşmalara devam etmek pek sağlıklı olmayabilir. Başka bir alışkanlığa sebep olabilir
Peki saygı duyarım düşüncenizi
Teşekkürler. İyi geceler bu arada. Tekrardan teşekkür ederim başından itibaren yine de tavsiyelerinize uymaya çalışacağım
Bir şekilde hem seni mutlu edecek hemde sana bir şey katacak şeyler bulup hayatına kat. Güzel sohbetiniz için çok teşekkür ederim hoşçakalın iyi geceler 😊
Olur dinlerim