Moralim çok bozuk, kendimi tutmayıp ağlamak istiyorum. Birşeylere yetişme durumu artık beni bitiyor?

Aramak istediğim, açıp telefonda saatlerce ağlamak istediğim biri var ama onu da yapamam çünkü konuşmama kararı aldık. Onu aradıktan sonra bile kendimi kötü hissedeceğim belki de. İçimde beni yalnız bıraktığına ve çabalasaydın böyle olmazdı düşüncesi elimi kolumu bağlıyor. Evde yalnızım diye konuşup ağlayamıyorum bile. Kendimi çok yalnız hissediyorum aileme de açmak istemiyorum beni tanıyanlara da. Ben güçlü de olmak istemiyorum artık.

Güncellemeler
1 yıl
Herkese çok teşekkür ederim, önce bir güzel sessiz ağladım 😅 kalkıp elimi yüzümü yıkadım üstümü vs falan değiştim. Şimdi de oturdum çerez yiyorum. Modum yerine geldi gibi teşekkürler herkese
Moralim çok bozuk, kendimi tutmayıp ağlamak istiyorum. Birşeylere yetişme durumu artık beni bitiyor?
Cevapla