Dışarıya çıkınca kötü hissediyorum düzelmek için geç mi kaldım?

26 yaşındayım liseden başladı hala devam ediyor sürekli eve gitmek istiyorum rahatsız oluyorum sosyal fobim var galiba yürürken hizlaniyorum dışarda durmayı deniyorum ama yapamıyorum çocukluktan beri böyle ya aile travmalarım da etkili oldu

Dışarıya çıkınca kötü hissediyorum düzelmek için geç mi kaldım?
Cevapla