Ben yolda bi kızın yanindan geçerken başımı öne eyiyorum kızların yüzüne bakamıyorum sizce benim egolu olduğumu düşünüyorlar mıdır?

Ben hiç egolu biri değilimdir biraz utangaç olduğum için yüzlerine bakamıyorum

Ben yolda bi kızın yanindan geçerken başımı öne eyiyorum kızların yüzüne bakamıyorum sizce benim egolu olduğumu düşünüyorlar mıdır?
Cevapla