Bu kadar çabuk Ss seçilmesi şaşırttı beni 😀😀
Yaşadığınız yeri avucunuzun içi gibi bilir misiniz?
Bu kadar çabuk Ss seçilmesi şaşırttı beni 😀😀

Hat sanatı😀😀
Ankarayı iyi kötü bilirim biraz.. ama sevdiğim kadının gözlerini ise yaşadığım yerden daha iyi bilirim :D böyle iltifat etmek isterdim sevdiğime
Olurda edersin inşallah Barış 😀
İnşallah :D
Eskiden oturduğum yerleri avucumun içi gibi bilirdim. Yurtdışındayken bile gittiğim yerleri anında keşfeder, bilirdim.
6 aydır taşındığım bu yerde ise hiçbir yeri bilmiyorum, market ihtiyacı haricinde dışarı çıkamıyorum. Çoğu zaman bunun için bile dışarı çıkamayıp eve sipariş veriyorum. İşsiz, parasız, kimsesiz ve yapayalnız kaldım bu lanet olası yerde. Şimdi ise hiç olmadığım kadar çok korkuyorum.
Söylemesi ne kadar kolay ya. Ben yapmamışımdır bunu çünkü degil mi.
maslak, besiktas, davutpasa, sirkeci ve esenler gibi noktalar arasinda 3 sene mekik dokuyunca iett uygulamasi gibi calisir hale geliyosun. bunun yaninda anadolu yakasi baska bi sehir haline geliyo 😃😃
Bu aralar bilmediğim yerlere akıyorum. Portföye yeni yerler ekliyorum. Bildiğim yerler yeter artık gözümüz görmesin seni deyince sürgünde geziyorum. 😄
Cevap
24Cevap
O kadar avuç içi gibi değil. Merkezi biraz daha fazla bilirim sadece🍎💎
İstanbul avucumun içi gibi.
Diğer şehirlerde PC başına oturayım yeter, avucumun içinde olur. sdkja
Evet yaşadığım şehri hatta doğduğum şehri de avucumun içi gibi bilirim. Ya😇o değil de bizim ne güzel, anlamlı değimlerimiz varya gjgjh
Hala Navigasyon açarım 😃😃 yoksa kaybolurum yıllardır yaşadığım şehir 😃
Hayır 😂 köy evet ama ilçe ya da şehir maalesef 😂
Sokak yok 😂 evin önü var 😂
😂😂😂🏠
Ben aynı yere 15 defa gidersem anca aklımda kalır. Hat sanatı bana çok uzak bir sanat snsms
Hayır ya kaybolup duruyorum vallah, bana bir rehber lazım
Yok ben rehber istiyorum 😂
Pilot olsun işte 😂
Gülme gerçekten pilot, bildiğin pilot işte 😂
O buldu beni, uçacağım onunla diyar diyar : )
Valla kafa bulmuyorum
Amin teşekkürler
Yaşadığım yerde daha bu Getir götür kuryeler yokken yani çok eskilerden kuryeyim. Haritasını çizerim
Mahalleye bu yazın başında taşındım ama hiç ilgilenmiyorum birkaç uğrak noktam var o kadar
Sadece kendi semtimi biliyorum. Semtim dışında yol soranlara buranın yabancısıyım diyorum.
Doğma büyüme aynı mahallede yaşıyorum ama senelerdir dışarı çıkmıyorum sokakları unuttum maalesef yaşadığım yere yabancı kaldım
Eskiden Antalya'yı böyle bilirdim ama ah işte eslide kaldı 😅
Hayır çünkü eşimin görevi dolayısıyla sürekli yer değiştiriyoruz bir yerde çok kalamıyoruz 💁♀️
Avucumun içi gibi olmasa da belli başlı yerleri biliyorum
İzmit'i bilirim. Benden sorulur diyecek kadar iddialı konuşmayayım ama yeterliyimdir.
Hayır bilmiyorum hep navigasyon kullanırım 😂
Görsel zekam kuvvetlidir.
Görürüm, hatırlarım, işime göre kullanırım...
Sahaneymiş
Araba kullandığım için maalesef otobusleri pek bilmiyorum
Odamın içini bilirim sadece olur mu djdh
fena değilimdir ahshahdvs
Her gittiğim şehiri iki günde öğrenebiliyorum ama birini hiç unutamıyorum..
Yok yeni yeni öğreniyorum ankarayı.
Navigasyon kullanıyorum..
Çok iyi bilirim
Evet çoğunlukla biliyorum
Avucumun içini de pek bilmem ki
Avucumun içi kadar zaten 😀
Hayır keşfedilmemiş çok güzel yerler var
Merkez ilçeler dahil evet bilirim
Evet biliyorum tabiki
Bilmiyorum vallahi gece salsalar kaybolurum
Tamamen bilemesem de çoğu bölgeyi bilirim 😅
İstanbul u iyi bilirim
avuç içi az kalır hhshd
Küçücük şeher yani biliyorum tabi ki 😂
Rızede yasıyorum cok ıyı bılırım
Torontoyu evet
Yer yön bulmada üstüme yoktur
Google sayesinde evet
Bilirim
evi zor buluyorum
Bilmem
Gayet tabi.
Hayır gerek de yok
Bilirim
Bilirim.
Umarım 😂😂😂
ha ha güzelmiş
Bence bu düpe düz fakirlik sanatı :)
Hepsını bilirim
Evet bilirim
Bilmiyorum maalesef
Hayır bilmiyorum
bilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?