Bazen durup dururken heyecanlanıyom birisi iyimisin bisimi oldu mutsuzmusun dese aglamamak için zor dururum normal mi?

Bazen kendime vurasim ısırasim geliyo bütün kaslarını sıkıyorum kendimi ayağımla tekmelemeki denir ittirmekmi bilmiyorum ama öyle biseylet yapmak istiyorum aniden sicaklsyip kizariyorum hani bişey olur karnında kelebekler uçuşur ya bende durup dururken oluyor bişey olcak veya yapcak gibi hissediyorum ve dun annemle saglik ocağına gitmiştim ilaçları yazdi sonra bana mutsuz musun diye sordu evet dedim birkaç soru daha sordu sonda annene sariliuormusun dedi hayir dedim kalkti sarildi annemlede sariltti dayanamadim ağladım rahatsiz olfum bir büyüğünün ve annemin yanında ağlamaktan ve sarilmaktan, sürekli arkadaşım psikologa git diyordu ben burada ard arda annemin yanında soru sorunca ağlıyorum gözlerim doluyor ağlamamaya caliştigindaki boğaz ağrısı ve konuşur konusmaz dayanamayip agladigimda rahatsiz oluyorum bir büyügumun annrmjn yaninda aglayinca ayip bişey gibi anlamıyorum bende bu nasi psikologa gidebilirim
Bazen durup dururken heyecanlanıyom birisi iyimisin bisimi oldu mutsuzmusun dese aglamamak için zor dururum normal mi?
Cevapla