Eski kafalı mı kaldım? Bilemiyorum. Tek bildiğim bu gezegeni seviyorum.💚


Eski kafalı mı kaldım? Bilemiyorum. Tek bildiğim bu gezegeni seviyorum.💚


Bunca delinin arasında sevgime ve merhametime sahip çıkıyorum diyorsun daha ne çiçeğim? Bundan âlâ nitelik mi var ki anormal olasın? Bende yere çöp atan, insanlara ve hayvanlara saygısız davrananları uzaklara yuvarlamak istiyorum ama burnunun dibinde bitiyor işte..
🎈
Bu bir görgü işidir, görgüsüzleri görünce delirmek normaldir. Bende nefret ederim çöp atanlardan. Bu köylü kabile zihniyeti bizi terk etmiyor. Fazla kural dışı bir ülkeyiz.
Cevap
5Cevap
Normaldir tabi ki de.. daha kendilerini eğitememiş cahil bir kesim var maalesef.. yerlere hala pislik atarlar.. ceza almaları lazım
Delirmeye değmezler. Yaptırımlar olmalı ki hadlerini bilsinler.
Cezası olmazsa atanı çok olur
Şu keddyler olmasa ben de sevmem bu gezegeni
Senin degistirebilecegin bir şey olsa delir
Sen ben düzeltemeyiz bunu
anormal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar