AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Oldu sonra nasibim olduğunu anlafık evlenince 13 yıl sonra kavuşunca
Maşallah. Ne mutlu size
Amin darısı sana inşallah senin sorun nr
Sorun yok ya cok şükür her şey yolunda 😅 bu başaramadım ve nasip değilmiş konusu sadece sevmek üzerine düşünmedim açıkçası genel soruydu
Anladım valla indan çok zorlanıyor bunu bil kimse düşmesin o duruma helede ailesi sıkı kati birisi varsa ve yaşanmışlıklar varsa erkek arkadaşla aranda iş zo
Ben henüz aşık olma işlerine dahil olamadığım için. Sevmek ve cabalamayi ve kaybetmek ne demek pek bilemiyorum. Birini kaybetmemek için çabalamak nasıl bir his bilmiyorum. Ama açıkçası bende bu konuda imtihan edilmek istemem Rabbime büyük konuşamayayim da. Bunca sene beklediğime değsin ve artık bu saatten sonra sorunsuz giden orası olsun isterim
İnşallah hakkında hayırlısı olur ama sana tavsiyem ne kadar seviyorum desende hiçbir erkeğe güvenme evlenmeden zaten güveneceksende evlen ne demek istediğimi anlamışsındır
Nasıl yani evlenmemeyim şimdi ablacım 😅 zaten ailemden ayrı bir bekar hayatı yaşıyorum gözümün gördüğü erkek sinek yok
Ben evlenmemi dedim kız evlenmeden yapma dedim 😀
Yok ablacım ben el ele bile tutuşmadım kimseyle öyle bir hayatım yok zaten. Görüşlerim nettir bu konuda. Öyle olan bir erkekte benim görüşüme ters
Aynen bunu kastettüm işte benimde görüşlerim tersti ailrmfr öyşe tersti ama işte bir erkek geldi kandırdı hayatımı bilsen beni tanıdan nasıl ya sen mi yaotın dersin
Peki şu an evliliğinizden memnun musunuz? Allah kimseyi iddiasından vurmasın. Bazen çok farklı durumların içinde bulabiliyor insan kendini.
Memnunum şükür ufak tefek sorunlar hariç memnunum yani şu var sevgiliykrn olan aşk sevgi evliliktrn sonra aynı rvi paylaştıktan sonra azalıyor belki sevgi azalmaz ama işte bazı şeyler eskisi gibi olmuyor
Haklısınız ama her türlü evliliği yapanlarda bu durumu duyuyorum. Aynı evin içine girmeden taniyamıyorsun diyenler. Kolay bir durum değil tabi ki meşakkatli. Ben bu yalnız yaşama işine geçtikten sonra sanki evlensem daha da zorlanicam diye düşünmeye dahi başladım.
Yanlız yaşayamadım hiç keşke bende yaşasaydım ailrm evde yokken aşırı rahattım ya da üniversitede ev arkadaşlarım yokken ama şu an bir arkadaşım var bekar hala ve 4 yıldır aileden uzakta tek yaşıyor evlenince ben nasıl alışacam diye düşünüp duruyor
Bende 1 yıldır ayriyim farklı bir şehirde eskiden bu kadar değildim ama bu sakinliğe ve bireysellige de alıştım. Açıkçası evliliğe karşı değilim ve erken yaşlarda evlenmek isterdim açıkçası ama yapacak isen kafamdaki birini bulmam lazımdı peki hala karşıma çıkmış değil. Bu kadar uzatacagimi düşünmemiştim açıkçası
Yaşın kaç ki ben 27 de evlendim ama bazen diyorum keşke daha erken evlensrydim ama bazen de diyorum şu an hala bekar olsaydım diye
29 yaşındayım ama 30 yokum 😅😅😅 29. Valla kafama uyan birini bulsaydim mezun olunca evlenirdim direk
Ha haaa espirü güzel 🤣🤣 geç oluncada hem insan seçiçi oluyor hem çocuk olunca bakımı zor oluyor her şey zor oluyor maalesef bazı şeylere katlanamazsın ama inşallah umuduğunu bulursun sende 😀
Aminn. Gerçekten çok büyük beklentilerim var. Kendimi bu noktada törpülemeye çalışıyorum iyi bir şey değil farkındayım ama bilemiyorum ilgimi kimse de çekemiyor. Zamanında ve şimdi de çok söyleyen olurdu aşırı ısrar edenler falan babam geçen şey dedi E tabi güzelliğine aldandin şimdiye kadar sen herkese yok diyordun şimdi de erkekler yok diyecek sana 😅🥲 bakalım olmaması da nasiptir bilemeyiz tabi
Tabiki nasip her şey ama evlenmek en güzeli büyükler söylermiş eskidrn evlilik çağına gelince evlendirin günaha girmesin diye haklılarmış 😀 ççok beklrntin olacak tabi inşallah sen güzelsin yakışıklı bir prens çıkar karşına
Teşekkür ederim. Buradan bir kadınla konuşabilmek iyi geldi ya. Biraz farklı bir yer o yüzden genel olarak gizliden soru soruyorum kimse istek atmasın diye.
Aynen bende öyle kadında var erkekte biraz istekleri farklı olan burada banada iyi geldi teşekkür ederim nr zaman istersen yaz 😀
Çok teşekkür ederim sizde aynı şekilde yazabilirsiniz. Burada genelde farklı fikirde olanlara özellikle düşünceleri ve yaşam noktasında zor bir halde olanlara yazabilmek adına duruyorum açıkçası evde kimse olmayınca değişiklik oluyor
Bendr eşim yokken giriyorum değişik şeyler okuyorum drğişik bilgiler öğreniyorum nilmrdiklerim var burası çok açık maaşesef her şey var 🤣
Evet o yüzden ne kimseyi takip ediyorum ne de onaylıyorum ne de mesaj kutumda mesaj oluyor hepsi kapalı olunca kafalar rahat. Ama bazen bazı soruları görünce yuh demeden edemiyorum
Ha haa ben evli olduğum halde bende yuh diyorum emin ol 🤣🤣 merak edip yazıyorum ama ben bazen 🤣🤣
Sapık kız, erkek çok bilmiyorum bazen diyorum acaba burada takılan bir erkek düzgün çıkar mı acaba diye sonra kendime diyorum o zaman sen niye varsın önyargılı olma diye
Ha haa mantıklı burdaki herkes sapık o zaman 🤣 evet bazıları abartılı sorular ama bazen evde deyprum rşim nerden öğrendin diyor 🤣
Öğrense kızar mi acaba? Gerçekten burayı tam bilmeyen bir erkeğin bakış açısını merak ediyorum
Valla eşim kızmaz ama işte buraya bakıp erkek çok görürse kızar ama eskiden çok kıskanırdı şimdi öylr aşırı kıskançlığı yok ben ünideyken toğuklu ayakkabı giymiştim diye oralığı yakmıştı kavgalar ooo görsen ama şimdi giyiyorum yakışmış diyor 🤣
Kapalıyım ben üniversitede biraz abartmıştım ama kapalı olmayı yani yanımdakilere uynuştum diyeyim o zamanalr
Bende kapalıyım. Burada bizim kafa yapısında kızlar var aslında denk geliyorum erkekleri pek bilemiyorum ya. Ama açıkçası eşimin burada takılmasını pek istemem sanırım
Evet erkek takılmasın bence de aa sendemi bendensin 😀 ben bazen abartıyorum ama giyimi kuşamı millete özenerek maalesef ünideki hata gibi ama şu an öyle aşırı kıskanma yok eşimde
Sen isteyerek mi kapandın ailen mi istedi
İsteyerek kapandım. Giyim kuşam noktasında elbise noktasında belki abartiyorumdur. Ama ben kısa tunik ve dar giyen biri değilim. Makyaj da yapmam
Bende makyaş yapmam tuniklerim baldırımdan aşağıda eskiden dizdeyfi ona uyum dağlayamadım artık modaya uydum birde pantolon ya da tunikler bazen bilek üstü oluyor maalesef istemryerekte olda içimde bir istek var öylr yapıyorum saçmada olsa
Bizde 4 kız kardeşiz ablamlalarim ve kızkardeşlerimde biraz bu konudan muzdarip bende bazen hafiften bir serzenişte bulunuyorum ama tabi müdahale edemiyorsun hep diyemiyorum da. Rabbim hayırlı istediğiniz şeyleri size ulaştırsın inşallah diyelim. Nefis bazen bizleri çok zorluyor kolay değil
Oda bence neden biliyormusun nefisten özellikle bu sitede görüyorum işte kapalılar bilrk bacak görünüyor diye yazıyorlar bazı kadınlar holuma gidiyor diyor erkekler zaten düşüyor bu duruma hele birde instaki kapalı fenomenler onlarada bakınca brnim neyim eksik diye nefi yapıp giyiyorum
Bizde 3 kardeşiz abim ve ablam var ablsm bsns görr uzun bol giyer ama bana ksrışmsz ablamda eşimde abimin eşi zaten açık
Hatta bir kerrsinde baya utanmıştım dışarda başıma bir iş geldi bilmeden de olsa arkadaşım uyarmıştı o görüp
Biraz şey tesellisi var benden daha kötüsü varken bana şükrederler diye maalesef nefis insanı kibre götürüyor bunu bazen aksattığım bir ibadette aklıma getiriyorum aksatmayi kendime hak görerek kibre düştüm diyorum
Aynrn öyle haklısın nefis nefis en büyük düşmanı özellikle kadınlsrın
Yazın ilk defa boydan elbise aldım giydim bu sene neyse Avm nin yemek katınfa arkadaşı bekliyorum fark etmedim ama bacaklarım yandan açılmış bscak bacak üstünr atınca arkadaşım gördü grlirkrn o fsrk etmiş yanıma kapadım ama baya oturdum orada utsnfım sonra
Maalesef öyle. Biraz etrafta öyle dostlar lazım bakınca insana Allah'ı hatırlatan dostlar.
Aynrn haklısın ama işte cevrem tam tersi valla benim en kapalı benim şu an öyle deyim namaz kılan brnim tek 😀
Senin işinde zormuş. Benimde şu an yaşadığım çevre eskisi gibi değil eskiden sohbet ederdik güzel şeylerden bahsederdik şimdi tek sohbet işteyken oluyor o da Allah'ı hatırlatan bir konu geçmiyor pek. Diğer zamanlarımda evde yalnız yani açıkçası onun yokluğunu da çok hissediyorum
Anladım valla samimi olduğum 6 kız arkadşaım var onlarda evli ailecek görüşüyoruz 3 ü açık 4 ü kapalı açıklarla normal sohbrtler ama ibadet olsun dini olsun kesinlikle yok diğer 3 ü ise birisi yaşı küçük erken evlenmiş eşi hödük birisi biraz onun dertleri var diğrri ağır başlı oturaklı ama normal şeyler hele sonuncusu az yüz versem eşiyle ne yaptığını bile anlatacak birisi ama hrpside özünde iyi insanlar 😀
Birde sana sorum benim düştüğüm o Avm durumuna düşsen ne yaparsın eşinr anlatır mısın misla
Yani benimde şu an arkadaş çevrem aynı her zaman denk gelmiyor maalesef. Yani bence eşine bunu söyleme şimdi çözüme götürecek bir konu olmaz ve huzursuz hissedecektir. Çok mu açılmıştı eteğin? Eğer kısa bir elbise ise tavsiye etmem giymeni açıkçası şimdi pek çok elbise kısa ve maalesef siyah çorap giymeden olmuyor 🥲
Çorap yoktu yaz diye eelbise ayak bilek üstüydü arkdan yana doğru toparlnamış iite ama diz üstüm gözükmüş bacaklarım masanın altında olduğu için fark etmedim ben o an ama tek iyi yanı allahtan tüylü değilim gören olduysa daha çok rezil olmak vardı işin içinde 🤣🤣🤣
Epilasyonla o işimi şükür komplr hallettim
Yani inşallah arkadaşın dışında gören olmamıştır diyelim. Pek eşinize bahsetseniz de size nasıl bir tepki verir bilmiyorum ya da siz söylerken nasıl bir tepki bekliyorsunuz?
Eşim dediğim gibi eskiden aşırı kıskançtı şimdi ne giysem oo mükemmel güzel bileklerim açılsa ses etmez hatta yazın dar olsa tuniğim ses etmez buna bir şey demez ama işte erkek milleti ha birde şu var geçen sene denize gidelim dedi ama istersen şort giy ya da ne istersen dedi zorlanma diye diyprum hafta içi gideriz dedi böylede bir teklifi oldu ama ben yok dedim haşema giydim onada anlam vermeedim
Garipmis gerçekten. Eşiniz biraz geleneksel inanca da bağlı olabilir. Eskiden hani düğünlerde açılırmıs, tatillerde başı açık ve denize giderlermis ya kendi memleketi değil diye biraz o hesap gibi
Evet o da onu düşündü sanırsam brn bikini giysem yok demez sanırım o kadar bu sene ne diyecek bilmiyorum düğünümde brn açılmsk istemedim ailrmrdnr dolayı ama şuda saçma başımı sıkıca bağlı gelinlikte ama belden aşırı sıkınca grlinliği göğüsler ortada bu nasıl iş yani düğünde herkes gördü üst bedenimi gördü derken yani işte anladın sen 😀
Ben açıkçası üstüme pelerin almayı düşünüyorum. Ama elbette şunu yapıyorssam açılayim dahi iyi demek yerine aslında doğrusuna sıkıca sarılmak gerek. Eşinize evde istediğiniz gibi giyinin belli ki hevesi var beklentisi var dile getiremiyor
Evde giyiyorum ne isterse ama o dışarda da istiyor gibi misla havuzda bikini giydim aile havuzunda ooo maşallah dışarda giysen bunu ne yakışır dedi 2 sene önce
Çok ilginç. Neden kendisine ait olan birini başkası da görsün istiyor ki?
Onu bilmiyorum yani 3 senedir değişti diyebilirim bu konuda
Balayında falan açılan çok böylr ya onlsrı biliyor oda istitor anlamış değilim
Bende kendime açık halimi yakıştırıyorum ama açılmaya şu an için ksrşıyım misal değişik kıyafrtler alır evde giyerim açık şryler holums gidiyor krndimr yskıştırıyorum
Bende olan kıyafetler çoğu açıkta yoktur belkide 😀
Bacım sen yine de dikkat et kocana. Halini tavrını dışarıya bakışını bir yokla derim. Belki şu an ona bu yetmiyor ilgisini farklı şekilde çek derim şimdi devir öyle bir şey ki dışarıda çok farklı hayatlar ve insanlar var ve evlilikte ayıp olmaz derler sen benden daha iyi bilirsin sen bi ilgisini tepkisini ölç derim
O dediklerin aklımda burada da okuyoruz ama o şrkilfr bir hali yok şükürler olsun drğişik şryleri drnemeyi srveiyor sadece
İyi hadi bakalım mutlu, huzurlu yuvanız olsun inşallah
Amin inşallah darısı sana
Eşin senden istese peki ne dersin
Neyi canım?
Açılma gibi şeyleri katısın sende gerçi kabul etmezsin
Açıkçası eşimin bu tarz beklentileri olan biri olmasini istemem. Dediğim gibi Allah iddiamdan vurmasın ama ilk kez görüştüğüm kişiden ileride mecbur kalırsak açılabilirsin demişti işinden dolayı ben orada bitirmiştim.
Anladım haklısın tabiki bende kabul etmedim ama inşallahta etmem ne deyim
Sorun varsa sorabilirisn sende
Bilmem bir soru yok aslında kafamda bir yandan temizlik yapıyorum malûm yarın iş var diye
Anladım kolay gelsin sana o zaman ne işle meşgulsün
Teşekkürler, matematik öğretmeniyim
Anladım rabbim yardımcın olsun
Teşekkürler amin ecmain. Ben yatsam iyi olur sanırım. Size iyi geceler. Fırsat buldukça yazabilirsiniz başka zamanlarda. Ben girdikçe yazmaya çalışırım
Tamamdır bende teşekkür ederim girdiğimde yazarım elbette Allaha emanetsin
selam
Merhaba
Merhaba nasılsınız?
İyiyim sen nasılsın
iyiyim teşekkürler. Benim işler yeni bitti oturabildim ki bir yandan yine çalışmam lazım tabi 🫠
Anladım bende öylr. takılıyorum bir yazatım dedim
İyi yapmışsınız. Nasıl gidiyor sizde durumlar
Şükür diyelim işte orta halli 🤣
Sizin eş evde yok heralde. evde canınız sıkılmış gibi
Aynen eşim işte evdeyim bende doğru
Sen nasılsın
Bende iyiyim ailemle görüşüyorum bir yandan telefonla konuşamadım bugün bir yandan eksik işleri hallediyorum 🫠🥲
Anladım aile uzak olunca hergün ararlar benimkilerde öyle
Evet biraz öyle oluyor. Kusura bakmayın geç dönüş yaptım misafirim vardı
daha olmadı
İyi bir şey mi kötü bir şey mi bilemedim:) ben pek çok konuda çok istediğim birşeye ulaşamayinca ben başaramadım hissiyle yaklasirdim sonrasında nasip değilmiş diyebiliyrodum.
acelesi yok bence zamanın akışına bırakılmalı gibi
Hayatta bazen birşeylerin neden olmadığını sonradan görmek ve anlamak çok büyük bir şey aslında. Çokta kıymetli. Çünkü çok istediğin birşeye için çok yanarken iyi ki olmamış şundan vs demek ve onunla yüzleşmek müthiş bir aydınlanma
Hayatımda 5-6 kez oldu
Hangi konularda peki?
Kısmet değildi
Nasip değilmiş deyip kabullenmek daha rahatlatır
Evet
Olmadı