Dün gece kişi başı 6 kilo somon tuttuk. Artvin'de bir balık tesisi fırtınadan dolayı yıkıldı, tüm somonlar denize yayıldı. Biz de o avcı ruhumuzla avlayabildiklerimizi avladık. Starbucks erkeği kadar değerimiz olmaz yine de :D

Dün gece kişi başı 6 kilo somon tuttuk. Artvin'de bir balık tesisi fırtınadan dolayı yıkıldı, tüm somonlar denize yayıldı. Biz de o avcı ruhumuzla avlayabildiklerimizi avladık. Starbucks erkeği kadar değerimiz olmaz yine de :D

Çok çekiciler cokkkkk. Resme bakar mısın? Erkek olarak benim bile dibim düşüyor 🤣🤣
Koy Biscolata reklamına oynasınlar
Öyle bişey olsa burnu patlıcan gibi laz uşakları Adriana lima gibi kadınlarla gezerdi bi balık tutmuşsun kendine çekici dedirticen bide balık tutmanda yalan norveçe mi gittin Norveç somonu tutmaya 🤣🤣
Türk somonu diye bir şey var hocam hiç duymadın galiba. :D
Harbi yaratıcı adamsın kanka balık tutmaktan kendine çekici dedirtip kadınlara yürümeye kadar vallahi pes 😄
Amacım kadınlara yürümek olsa bunu balık üzerinden yapmam, bu kadar gerilmene gerek yok. Zaten eğlence maksatlı bir soru. :D
Kanki benim burada yazdığım ciddi bişey yok ki zaten 😄
Balık tutmaya Norveç'e mi gittin demenden anlamalıydım
Knk bi kadın senden hoşlanıyorsa En aptal espirilerine bile güler eğer hoşlanmıyorsa değil balık ağzınla kuş tutsanda nafile aslında gerçek bu
Hocam öncelikle eline sağlık afiyet olsun. Böyle bir balık tutma ise karizma olmaz galiba :D
starbucks erkeginin ne degeri var ya oturup kahve icme degeri mi ahshahshsha
balik tutan erkek cekiciligi de var bu arada. masallah elinize sagliik
Bence de. Teşekkürler 😊
rica ederiim 😌
Cevap
17Cevap
Somon pek sevmiyorum ama her türlü yenir mızrakla avlamadıysan saymam yalnız😂
Mızrağı nereden bulayım şimdi :D
Somon çok severim 😋
Balık tutan erkek çekiciliği diye bir şey yok. Varsa haberim yok.
Var var avcı ruh erkeklere yakışıyor cidden. Karısını çocuğunu doyurmayi bilir gibisinden bir içgüdü 😐
Kızlar Starbucks'ta kahve içen erkeği tercih ediyor ama
Yok onlar bebek daha büyücekler senin gibi olcaklar
Yaa balık tutmayı bi ara denemek istemiştim sonra kıyamadım balıklara 😀.
Afiyet olsun , emeğinize sağlık.
teşekkürler :)
Kız değilim ve bu yorumumu da asla kötü bir niyetle yazmıyorum, ama bence olsa bile balık kokan erkek iticiliğinin yanında sönük kalır. 😁
İnan mangalda üstüne sinen kokunun yarısı bile olmuyor.
Bilmiyorum, ama ben biraz takıntılı biriyim ve üstüme ufacık da olsa kir, hayvan vs. kokusu sinse kafayı yiyorum.
Yok wala sizi kandiriyolar gidin kalamar yakalayin ahtapot yakalayin😁
Bi de pisirin😁
Bulaşıkları yıkayalım, sonra bir de çocuk doğuralım mı
Cocuk isine karismayin wala bi de erkek halinizle bu kadar soyleniyonuz sizin kadinliginiz hic cekilmez :D
Herkesin bir dayanma gücü var, bizimki bu kadar
Hopada tesis karaya vurdu ve bir sürü balik sağda solda belin beni tutun diyor
Kolları sıvadık hemen biz de :D
Çok şanslısın gelemedik tadını çıkarın 😀😀 elinize sağlık:)
teşekkürler :)
Balık diye kılıç balığı tutup tekte çekip "hoayyy meassallah" dedirtiyorsa evett
Somon, alabalık çok severim tabi sizinki hazıra konmak gibi olmuş ama yine de ellerinize sağlık. 😅
Ne hazıra konmak gece 12'den sabah 6'ya kadar oradaydık totomuz dondu soğuktan
Kafesin içinden tutmadık, denize dağılmış vaziyetteydiler. Ortada bir emek var
Balik ya da herhangi bir avcilik dali ile ugrasan insandan nefret ediyorum hocam
Saygı duyarım, umarım vegan ya da vejetaryensiniz
Degilim de ne bilim hocam sonucta can, he diceksiniz et yemiyormusub yiyorum elbette ama kendim asla kesmiyorum bu belkide benim korkakligimdir bilemiyorum
Ahahah hem et yiyorsun hem de avcılığa karşısın... Zaten yediğin etlerin sahibi olan hayvanlar da kendi rızaları gereği intihar ediyorlar :D
Ama canlarini ben almiyorum onu demek istedim 😀
Balık tutan erkek çekiciliği yoktur, profesyonelliği vardır. Hangi balık nerede olur, hangi balık hangi aç malzemesi ile tutulur…. vs vs
E şimdi elinden bir şeyler gelen erkek bi ufak çekicidir. Bilinç kodlarımızda karın doyurabilen, eve ekmek getirebilecek erkek yazılıysa demek asdfdf
Enteresan, çok iyi balık tutarım ama hiç ekmeğini yediğimi hatırlamıyorum.
Hayır mangal yapan çekiciliği var balık sevmiyorum 😀😀
Balık tutan erkek çekiciliği diye bir şey. Hatta iticiliği bile olabilir bunu bir düşünmek lazım
Balık tutan erkek çekicidir eğer resimdeki sensen zaten senin birsey yapmana gerek yok çok çekicisin 😉
Çok teşekkürler :)
Burayı sohbet için kullanmıyorum, tekrar teşekkürler 😬
Eksik olma Zeynep sağ ol :)
Var var. O kadar Samandağ' da denize gidiyorum. Çıkmıyor kolay kolay.
Çekici değil ama güzəl aktivite. Bir ara kəndime kanca saplıyordum neredeyse.
2 kez gittim hiç tutamadım allahtan doğuştan çekiciyim sbsbsn
Profildeki sen isen zaten çekicisin ekstra bi sey yapmana gerek yok
Teşekkür ederim ama her şey dış görünüş değil 😬
Rica ederim. Ilk izlenim onemli
Buz tutmuş gölü delip, oltasını atmış, balık gelsin diye beklerken uzaklara dalıp gitmiş kaslı erkek çekiciliği
Zevk meselesi. Deniz ürünleri sevmiyorum ama size afiyet olsun.
Balık tutarım güzelde balık yaparım da kadınlar sevmez bence
başta somon tutmuş sandım
Zaten somon bunlar
var tabi ne güzel balığa para vermeyiz shshdg
Bir de somon yani, kilosu 500 kâğıt. Resmen 3 bin liralık mamûl topladık :D
Bana çekici değil romantik geliyor
Balık tutmayla romantizm arasında nasıl bir bağ kurabildiniz?
Çıbıldak elle tutsun ahshh etkilenirim
Erkekkk yaa
Tesisçi üzülmüştür şimdi sjjss
Yabacak bir şey yok :D
Helallik al bari 😄
Helallik bir durum yok, deniz kimseye ait değildir.
Tesisçinin balıklarıydı onlar 😂
Yoo hıcte çekicilıklerı YK mahmut amca gıbıler
Üzmeyin Matmut amcaları
vay kral çok emek harcamışsınız
Sabaha kadar tuttuk, şifayı kapmasak iyi
Kesinlikle çok çekici ayrıca hoşuma gidiyor afiyet olsun
Ay bayılırım somona elinize sağlık
sağ ol
sazan tuttum şimdiye kadar hep
O da bir maharet ister
Hayır pisirsin önümüze getirsin
Yok öyle bir şey ya. 😁
Varsa da ben duymadım.
Balık falan pek çekici gelmedi
Kisoye gore degisiyor
Ne yalan soylim bana çekici gelmiyor
Yoktur 😃

böyle bir şey hayal etme
Aynı öyle canlandı gözümde 😂🤣
Öyle canlanmasın işte çıkar onu kafandan :D
Ötesi yok
İyide bu avcılık değil yağma hırsızlık yani
Yağma değil. Çünkü kafesteki balıklar denize yayıldı. Zaten oltasını alan herkes geldi. Denizde olan herkesindir. Firmanın bunları toplaması mümkün değil. Ayrıca kafesin sigortası olduğundan zaten zararı devlet tarafından karşılanıyor bu gibi durumlarda. Bıraksaydık da güzelim somonlar Artvin'in boklu sularında kendi eceliyle mi ölseydi :D
Ama balıklar enfes gözüküyor
Ahaha nicke bak ya :D
nolmuskiiii😼😼
O kadar tutuyoruz ama sevmeyen çok var.
dolaba doldurun. brn sevmiyorum et vs.
Var bence
Evet cekici
Yooo 😃
Bilmem ki
Hayır yok
Hayır yok
Bana göre değil çekici balık yemem
Yokk
Var var
Yazık yaa
Hayır, yok
Evettt
Yok bence
Somon daha çekici 😃
Yokk tabi ki
@Mht254 ne alakası var bununla karakter öndedir
@Mht254 teşekkürler
@Mht254 uykum gelmedi
@Mht254 teşekkürler sorulara bakıyorum iyi geceler dilerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?