Bu cümleye sonuna kadar katılıyorum diyen ben dahil kaç kişidir?

Buradan alıntı yapıyorum ve bir kız arkadaşımız kendi hemcinslerine böyle bir şey demiş...

""Herkes kendini iyi, mükemmel sanıyor. Ama gerçekte en tehlikeli ve kötü insan biziz. El uzatmadığımız her insanın güzel duygularının katiliyiz.""

Neden bilinmez çok ama çok hoşuma gitti , belkide geçmişte o insan böyleydi bu da öyledir düşüncesinden dolayı olabilir tabiki..
İllaki bu biz erkeklerin içinde de var ama karşı cinsinde bundan kalır yanı yok bence.
Cinsiyet savunmak yerine ortak düşünülürse mutlu olurum.🌹
Bu cümleye sonuna kadar katılıyorum diyen ben dahil kaç kişidir?
Cevapla