Buradan alıntı yapıyorum ve bir kız arkadaşımız kendi hemcinslerine böyle bir şey demiş...
""Herkes kendini iyi, mükemmel sanıyor. Ama gerçekte en tehlikeli ve kötü insan biziz. El uzatmadığımız her insanın güzel duygularının katiliyiz.""
Neden bilinmez çok ama çok hoşuma gitti , belkide geçmişte o insan böyleydi bu da öyledir düşüncesinden dolayı olabilir tabiki..
İllaki bu biz erkeklerin içinde de var ama karşı cinsinde bundan kalır yanı yok bence.
Cinsiyet savunmak yerine ortak düşünülürse mutlu olurum.🌹
""Herkes kendini iyi, mükemmel sanıyor. Ama gerçekte en tehlikeli ve kötü insan biziz. El uzatmadığımız her insanın güzel duygularının katiliyiz.""
Neden bilinmez çok ama çok hoşuma gitti , belkide geçmişte o insan böyleydi bu da öyledir düşüncesinden dolayı olabilir tabiki..
İllaki bu biz erkeklerin içinde de var ama karşı cinsinde bundan kalır yanı yok bence.
Cinsiyet savunmak yerine ortak düşünülürse mutlu olurum.🌹
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
evet katılıyorum bende
Bizim psikolojimiz duygularımız ne olacak bu insan diğeri gibi değildir yardım edeyim diyosun oda kötü çıkıyor veya aşk konusundada böyle
Bu biz erkekler içinde aynı durum denilebilir yani o yüzden kapılarım kilitli.
Ya kimin ne olduğunu bilemiyorsun işte ama kötülük herkesi sarmış o yüzden kimse kimseye güvenmiyor
Gözlemlemeyi severim , sanalda olsa reelde de olsa , klasik lafım , herkes herkesle işine geldiği gibi.
Kesinlikle haklısın
Birisine denk gelmiştim , benden uzak allaha yakın olsun da , sadece yaptıklarını izleyip gülüp geçiyordum...
Bir uygulamada dindar , kendine masum , erkeklerle zerre alakası olmayan biri dersin , zamanında da başka uygulama için hesao açmış ekleyin demişti tabi baya oldu , eklemiştim duruyodu öyle , bir de oraya giriyim dedim , attığı paylaşımlar olsun , yaşadıkları olsun , millete diğer tarafta şöyleyim böyleyim derken , orada gerçek hayatta kimlerle nerelerde görmüş oldum , hep diyorum kendi kendime sana onu sevmem der başkalarıyla dibine kadar yaşar.. sonrada masum prens veyahutta masum prenses rolü oynarlar , salla gitsin , işine gelenle işine geldiği gibi olanlarla bizimde işimiz olmasın...
Neyse kafa şişirdim teşekkürler🌹
Sen kendini bozma yeter karaktersiz beş para etmez insanlar her yerde önemli olan bizim kendimizi bozmamamız :)
İnsanların önyargılarını dinlemeyi seviyorum , ama gel gör ki zerre alakam olmuyor o dedikleri düşündükleri insanla , ha benide o gözlemlediğim insan gibi görebilirsiniz ama ben ikiyüzlü değilim çok şükür 😅
yoktur