
Aklıma gelir o replik. : ) "Seni sen yapan şey, başkalarının seni nasıl gördüğü değil, senin kendini nasıl gördüğündür. O yüzden kendini daha çok takdir et ve kendine iyi davran... "

Aklıma gelir o replik. : ) "Seni sen yapan şey, başkalarının seni nasıl gördüğü değil, senin kendini nasıl gördüğündür. O yüzden kendini daha çok takdir et ve kendine iyi davran... "
Evet ilk düşünürdüm neden ben niye bunlar başıma geliyor sonra anladım ilki travma yine göreceksin belki de daha fazla senden istediğim o insandan uzak durman ikinci olay kuzenden de uzak durman çünkü oda bir tehlike sonra son olay arkadaşından uzak dur oda tehlikeli hepsinden kurtulmak için ve neden okumadım neden her şey kötü oldu çünkü o dizideki kız olduğum için Allah istemedi o kızla o sınavı verdirtmek istedim bana her şey için şükür et senin başına gelenler boşuna olmadı hep kurtardım neden çünkü benim istediğim muhattap olmaman yaşadıklarından dersler alman sezgiler boşuna vermedim kurtul istedim
Cevap
2Cevap
bulabiliyorum evet
Aşkım doğru cevabı bulmak için doğru soruyu sormak gerekir ben onu yapamıyorum hajxjsjs
Her zaman bulmasam da bulmaya çalışıyorum.
Her zaman değil
Evet bulurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?