Merhaba arkadaşlar. Bende kekemeyim. Şuanda dil ve konuşma terapistinden ders alıyorum. Fakat merak ettim, kekemeliği gerçekten yenen var mı? Bunu başarabilen var mı yani?
Şuanda çok tecrübeli dil ve konuşma terapistinden ders alıyorum haftada 50 dakika şeklinde. Umarım azaltabilirim kekemeliği. Yanıtın için teşekkürler :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
kitap oku bence umarım atlatırsın bunu
Sanırım çocuklukta olup kendiliğinden geçmediyse tamamen bitmiyormuş
%95 oranında azaltsam bile yeterli benim için kekemeliği
O zaman ne güzel
Yanıtın için sağol bro. Umarım azaltabilirim kekemeliği :)
Nefes kontrolü çok önemli eyvallah
Kekemelik hiçbir zaman tam anlamıyla bitmez ama büyük ölçüde azaltılabilir
Ben kekemeliği %95 oranında azaltsam bile yeterli bana. Bu mümkün mü? Onu merak etmiştim
Eğer çabalarsan mümkün evet
Şuanda çok tecrübeli dil ve konuşma terapistinden ders alıyorum haftada 50 dakika şeklinde. Umarım azaltabilirim kekemeliği. Yanıtın için teşekkürler :)
Hangi terapist? zamanında bende almıştım da merak ettim
Bizim lisedeyken sınıfımızda öyle biri vardı ve 1 hafta konuşmaması söylemis doktor ise yarıyor galiba
var evet
Senin tanıdığın veya gördüğün bir kişi mi bu peki bro?
Vardır illaki