#SelamGençlik™️🍎💎
#TubaSueda™️🍎💎
#SheWolfWoman™️🍎💎

#SelamGençlik™️🍎💎
#TubaSueda™️🍎💎
#SheWolfWoman™️🍎💎

İnsanları daha çok olumlu yönde ikna ederim. Çünkü genellikle insanların ihtiyaçları, korkuları ya da endişeleriyle değil, onların hedeflerine, isteklerine ve güçlü yönlerine odaklanarak yaklaşırım. Bu şekilde daha yapıcı bir ortam yaratıp, onları olumlu düşünmeye teşvik edebilirim diye düşünüyorum.
Konuya göre değişir ama ikna kabiliyetim yüksek diye düşünüyorum. Kendi düşüncemi paylaşırım, durumu söylerim, kişisine göre biraz da sevimliliğimi kullanırım. Olursa olur olmazsa çok da ısrar etmem
İnsanlar olumsuz yönde etki etmeyi hiçbir zaman sevmem elimden geldiği kadar olumlu davranırım karşımdaki insanı düzgün bir şekilde davranarak onun duygu ve düşüncelerine önem veririm ama çevremdeki insanlarda çoğu zaman çıkarcı olduklarını fark ettiğim zaman da uzaklaşmayı tercih ediyorum.
Uzun süredir kimseyi bir şey için ikna etmiyorum sanırım. Eğer mutlulukları orada ise yanlışta olsa ve kötü ise arzuları, ona yönelmelerini istiyorum. Mutsuz doğrular ile yeterince zaman kaybedildi.
Cevap
7Cevap
Kötü şeylere ikna etmekte daha etkiliyim. Fnnf
Mesela" benimle sevgili olursan çok mutlu olursun "demek ne oluyor bu durumda, olumlu mu olumsuz mu tubişim🤔aklımda deli sorular gkşçş 💭❓
Ben olumlu ve yapıcı bir insanım pozitif olmak ruhumda var en kötü anlarda bile gülünecek birşeyler bulurum ve ikna etmem uzun sürmez ☺️✌️
Aslinda olumlu ama tabi ki karsi tarafta isteyecek
Olumlu yönde. Olumsuzları hayatımda barındırmam pek
İkna kabiliyetim iyidir olumlu yönde ikna ederim.
Çoğuda olumsuz yönde bakıyordur istediklerini veya mutlu olamayacağını inanmıştır
İkna kabiliyetim iyidir. Daha çok kendi usteklerim için ikna etmeye çalışırım. ya da onların yararına olan şeyler için Çabalarım. Bence çoğunlukta iyi yönde
O an nasıl ikna etmem gerekiyorsa ikna ederim yani her türlü
Olumlu yönde ikna etmeye çabalıyorum.
Yani durumdan duruma değişir tabi bu
Olumlu yönde ikna edebilirim.
Faydasız hiçbir şey için dil dökmem
İnsanları ikna etmem açıkçası
Olumlu yonde ıkna ederım
Olumlu yönde
olumlu yönde
Olumlu yönde
Olumlu
Olumsuz
Olumlu 😭💜
etmem
Olumlu yönde
Olumlu tabiki
İkna etmem bana ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?