Hayat sıkıcı olmaya başlayınca ya da mutsuz anlarınız da neler yaparak kendinizi resetlersiniz?

Ben mi? Ben şu an yaptığım gibi, açarım "Deadpool And Wolverine" i ve bu çatlak ikilinin hayatı dalgaya alan tavırlarını izleye izleye kendime gelirim 🙂‍↔️🙂‍↔️🙂‍↔️
Hayat sıkıcı olmaya başlayınca ya da  mutsuz anlarınız da neler yaparak kendinizi resetlersiniz?
Hayat sıkıcı olmaya başlayınca ya da mutsuz anlarınız da neler yaparak kendinizi resetlersiniz?
Cevapla