Ben mi? Ben şu an yaptığım gibi, açarım "Deadpool And Wolverine" i ve bu çatlak ikilinin hayatı dalgaya alan tavırlarını izleye izleye kendime gelirim 🙂↔️🙂↔️🙂↔️
Hayat sıkıcı olmaya başlayınca ya da mutsuz anlarınız da neler yaparak kendinizi resetlersiniz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
film dizi izlerim.
Saçma şekilde film dizi maratonu. Uzun uzun mobil ya da bilgisayar oyunu.
Sahil yürüyüşü.
Boş boş tavana bakarım
Meditasyon
Senin profilde sürekli görüyorum. Deneyeceğim bir gün.
Dene
Şarap ve balkon iyidir ya