Estetik standartları olmasaydı şeytan mı, kahraman mı olurdun?

Selamm,

Friedrich Nietzsche demiş ki; "Bir hamam böceğini öldürürsen kahramansın, bir kelebeği öldürürsen şeytansın. Ahlakın estetik standartları vardır."

Bu standartlar olmasaydı, sen ne olurdun?

Im the devil himself..
I'm the devil himself..
Estetik standartları olmasaydı şeytan mı, kahraman mı olurdun?
Cevapla