Bu ergenler niye yaşını büyük yazıyor?

Son 5 senedir bir tane yaşıtımızla tanışıp konuşamaz olduk, bu ergen tayfa her yerdeler ve yaşlarını da büyük yazıyorlar Muhatap olalım diye, acaba manyaklar mı? Erkek olanlari da hep g*y olmuş, onlarda kiz profili açıyor. Artık sosyal medyanın icine ettiler
Bu ergenler niye yaşını büyük yazıyor?
Cevapla