Neden hep anıları iyi olanlar anın tadını çıkar diye nasihat verir?

Tadını çıkaracağımız an bile yok, neden kötü anılarda kalayım ki?
Neden hep anıları iyi olanlar anın tadını çıkar diye nasihat verir?
Neden hep anıları iyi olanlar anın tadını çıkar diye nasihat verir?
Cevapla