deli olup olmadığınızı ya da insanların size deli gözüyle bakıp bakmadığını nasıl anlayabilirsiniz?
bunu anlamanın bir yolu var mıdır size göre?
bunu anlamanın bir yolu var mıdır size göre?
Bende hafiften siyirmisim , dengesizlik tavan yapmis mesela. Fazla cilginim. Arkadaslarimin coguda bana delisin sen der. Alıştım yani. Sende alış bişi olmaz asil bu dunyada akıllı kalmak en büyük delilik 👍🎉🎉
öyle delilik değil. senin dediğin dışa dönük delilik, ki o delilik bile sayılmaz bence. bir de içe dönük delilik var. mesela kişi içine kapanıksa, kimse onla muhatap olmuyosa.. gerçi bunların çoğu şeyi gösteriyo da yani tam emin olmanın yolunu sordum
Ya ortada hicbi neden yokken mesela soğuk karanlık bir odaya gecip duvarin kenarinda dizlerimi karnima kadar cekip kendi kendime saatlerce sallandigimi bilirim
ben öyle şeyler yapmadım hiç. canım sıkılır benm duramam. demek benim ki daha başka bir tür. aslında sana deli değil de birazcık psikopat demek daha doğru olur. psikopatlık deliliğe göre daha insanidir:)
6 senedir psikolojik tedavi görüyorum zaten :))
geçmiş olsun:) ben gideyim kahvaltı yapayım kmseden kimseye fayda yok nasıl olsa. madem çekmek gerekiyo acıyı da çekecez napalım. iyi sabahlar sana
Görüsürüz sekerim takma fazla. Öpüyorum
Soylediklerin, fikirlerin önemseniyorsa deli değilsin.
güzel cevap
Cevap
2Cevap
Deli gözlüğü takmayarak
yani?
Deli olmak iyidir dostum
Deli olmayan birine akıllı demem ben.
Ooo manyak laf manyak laf
ama ancak öldükten sonra kıymete bindiler nedense
175 kişi takip ediyo seni zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar