Şeyy, itiraf ediyorum; ben denk geldiğimde arada izliyorum da.))

Şeyy, itiraf ediyorum; ben denk geldiğimde arada izliyorum da.))

annesiyle günlere de katılıyor mu?
Tişikkirler süpermen
Beraber izleriz ya güzel olur
Ben saldım biraz saçmalamaya başladılar, fırıldak gibi herkes birbirine dönüyor :D
Kimin eli kimin cebinde beli değil. En çokta Doğa sinirimi bozuyor😄
Saf o kız ya
Cevap
6Cevap
Ay mükemmel olur birlikte Fatih'e söveriz bayılırım😂
Hiç izlemediğim için önyargıyla olur/olmaz demeyeceğim 😃
Kimi görsem izliyor, daha bir kere açıp bakmadım
Ben de babaannemle kaldığım bir dönemde denk gelmiştim, onlar izliyordu öyle benim de hoşuma gitti :D :D
Olur birlikte izleriz (bı de yaprak dökümü izletecem )
Iyy o dizi ne zaman açık olsa içimde kara bulutlar zuhur ederdi
Ahahahah sana huzursuzluk
Leyla: Necla bavulunu mavulunu topladı kocamıda aldıgghhhh
Sbshshjsksksk
Aman Ali Rıza Bey ağzımızın tadı kaçmasın
Sende de var biraz
Gönül Dağı dışında hiçbir dizi sarmıyor beni. Çünkü hepsi birbirinin kopyası.
kızılcık şerbo izlemeyenle asıl nanay
Atlaya atlaya izliyorum ama son birkaç haftadır bakmıyorum pek
Son bölüm olaydı wldjwmd
Bu gece bakarım bi :D
İyi seyirler kejdne
Şu İlber Ortaylı röportaj var o bitsin izlicem. İlber Ortaylı'dan Kızılcık Şerbeti'ne, geçişe bak :D
Marvel'ın geçişlerinden bile iyi asksgehsge
Hiç şüphesiz.))
Sadece kadınlar izler diye bir kural mı var
Yok tabii ama genelde kadınlar izliyor
Olsun yahu neden izlenmesin izlenir
yani olabilir de olmasa daha iyi ahahhaha
Fatih ile doğa tekrar evlilik yoluna gidiyor
Oldu g₺ydır kesınlıkle
İvettt baş tacı edilmeli 👑🦄
Nayır Nolamaz
Bunu zevkleri ile ölçmek saçmalık
Ben hiç duymadım bile
Hayır ya 😂😂
Olmaz
İzlesinnn
Evet shsgdgdgf
Olur olur 😅
İzlemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar