
gunoskooo, moodunuzu yukseltmek icin ismail yk (kucukken en sevdigim sarkiciydi)-bombabomba. com oneririm asiri sariyo. yani birini bi ara cok seviyoruzdur sonra buz gibi sogumusuzdur hipotermi falan geciriyoruzdur gorunce oyle iste 😻🥰🌸💖✨💞

gunoskooo, moodunuzu yukseltmek icin ismail yk (kucukken en sevdigim sarkiciydi)-bombabomba. com oneririm asiri sariyo. yani birini bi ara cok seviyoruzdur sonra buz gibi sogumusuzdur hipotermi falan geciriyoruzdur gorunce oyle iste 😻🥰🌸💖✨💞
Günaydınnn. evet soğudum tabi ki de hep onların hatasıydı. ama bu hayatta maalesef ki böyle olabiliyor. insanın gerçek yüzünü ilk başta göremiyorsunuz
sana bile sunu yasatan hayat bize neler yapar baris aah ah
Maalesef ama olumlu düşünelim yine de 🥺
onlar kaybetti sen kazandin 🥹
Teşekkürler 🥹 🌸
rica ederiim 💖
Evet iyi değildik arkadaşımla ama değer verirdim işte ilkinde tamam öyle böyle bıraktı ikinci de ilk evet çıktı sonra aramızı bozmaya çalıştı tehdit etti ne olduysa ayrıldılar sonra bir şey gördüm ağladım resimleri sildim daha girmedim o hesapa her şey üst üste geldi ve inanmıcaksınız ama gerçek baya baktı benzeri erkek kızın ruhu belirdi ve vicdanım sorgulandı başımı çevirdim ben hep sinirli bakıyordum o arada düşünüyorum beni niye terketti bu arada onun da cevapını aldım kızdan kurtulunca
Çok sevdiğim birinin bazı olumsuz davranışlarını zaman zaman hoş görsem de bana olan kırıcı, saygısız ve alaycı olması nedeniyle soğuduğum çok olmuştur. Bir adım öteye doğru da bunu bilinçli ve inadına yaptığını hissettiğim an ben de sevgisi kalmaz. Bir daha görüşmemek üzere tavrımı koyarım.
favorim buydu o zamanlar. çok severdim. yabancı şarkıdan alıntı olduğu için hoş gelirdi kulağıma. yorumu da iyiydi Davut Güloğlu'nun.
https://www.youtube.com/embed/VtyTLni5gu0https://www.youtube.com/embed/x9WO2ieJMYkCevap
18Cevap
olmaz miii buz gibi olduk, neyse en azindan 190 mont, ısıtır sandik isitmadi 😁😁😁
yine bi 1.90 mont hayal kirikligi ve yine biz 🙄
Şu poncik kalbimide buz yapıyorlar ya sonra neden soguksun oluyor insan bile isteye sevdiginden neden soğusun
Oldu. Sürekli küfür hakaret duymaktan bıkmıştım. Küsmelerinden sürekli her şeyi sorun etmesinden ikrah gelmişti. Kendi kendini bitirdi.
İlla. Çok sevdiğim yiyecekleri de yemiyom artık. Olur böyle şeyler. Her an çok sevecek değiliz çok sevdiğimiz o şeyi, şeyleri. 🤣
Antarktika gibi soğudum he
konudan bagimsiz bu akim cok guzel ya ahshhahahah
ama yine de brandon stella akimi fav
youtube.com/shorts/xqayNJ1vmrg?si=wBQVue7yTqU5INvK
Biz burdan devam 😌
ay uzumlu kekim bekir 🥹
bu da cok acikli oldu ahshahah
Olay acıklı olması değil olay acıya rağmen dimdik ayakta durabilmek 😌
cok tebrik ederiz efenim 😌
Çok rica ederiz efenimm
Sevdiğimden soğumam ben. Bir olay olur hayatımdan silerim dirket uğraşamamm.
Haraketleri değişmişti bı arkadasimın sogumustum ufak ufka suanda konusmuyorum
Olmadı diyen ya yalan söylüyordur ya da hayatın gerçekleriyle henüz tanışmamıştır be yarom.
Oldu evet.. Soğumadım ben aslında, soğuttu diyelim yaptıklarıyla..
Evet karşı tarafın davranışlarından dolayı zorla soğutuyolar insanı
Ben de sana kudur baby şarkısını armağan edeyim bari
Kalbimiz soğudu
Insanlardan mı sogumayacaz
hemen her seyi cope atiyo yine ahshahs
kalk gobek at kalk ismail yk ac cabuuk
yemek de yaparim salcayla oh ohhh gobek de atarim kalcayla ooh oh ahshahahshha
nereye gidiyosun ayol
e cok sukur cicceeekk gibiyiz. hee eveet, git hemen yat uyu bakim. hayirli olsunn ahshah
rica ederiim
RTEden soguyorum yavastan 😭
omeygat yigit neler goruyo bu cipil cipil gozlerim 🙄
oldu sogutmasaymis banane
Kendisi soğuttu zamanla
El birliğiyle soğuttular
Tanıdıkça sogudugum kişiler oldu tabi
Oldu tabiki buz gibiyim şu an ne yapsa nafile
Oldu tabii ki.
soğuk havalardan soğudum
Bas gaza aşkım bas gaza
Oldu.
Oluyor
Hergün oluyor
Yok olmadı
Maalesef oldu
Oldu evet
Yeaps
evet oluyor
Oldu
Pek olmadı
illaki herkesin olmuştur
Soğudum
Evet olmuştu
Maalesef evet
hiç sevgilim olmadı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?