Özsaygısı olmayan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Duyunca ve görünce sinirleniyorum. Kendilerine her türlü hakaret edilirken susmaları, kendi özsaygılarını korumamaları çok rahatsız edici. Sonra da neden değer görmüyoruz diye ağlıyorlar. Daha sen kendine değer vermiyorsan başkası sana neden değer versin demi yani?

Özsaygısı olmayan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla