Hayat, üçün - beşin hesabını yapmak için, Çok kısa….!! sence?

Geç yazana, geç yazmak...
İnat edip, konuşmamak gibi misilllemmeler Bence sadece hayatı zorlaştırıyor...
Birini özlediysem ararım...
Yazmak istersem, yazarım...
Seviyorsam, söylerim...
Kırıldıysam, belli ederim...

Hayat, üçün - beşin hesabını yapmak için, Çok kısa….!! sence?
Cevapla